۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

پایان وزارت حاجی‌میرزایی/ بازدید سرزده آقای وزیر در آخرین روز وزارت!

پایان وزارت حاجی‌میرزایی/ بازدید سرزده آقای وزیر در آخرین روز وزارت!
سکانداری محسن حاجی‌میرزایی در وزارت آموزش و پرورش به پایان رسید و او روز گذشته، سکان این وزارتخانه را به دست علیرضا کاظمی به عنوان سرپرست سپرد.
کد خبر : ۵۶۹۴۰۶

در شرایطی که مجلس در حال بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت بود و برخی وزرا هم نامه خداحافظی خود را نوشته بودند، محسن حاجی‌میرزایی وزیر سابق آموزش و پرورش به امور تعلیم و تربیت می‌پرداخت و قصد داشت سنگر تعلیم و تربیت را بدون مسؤول رها نکند.

درست روز چهارشنبه سوم شهریور یعنی روزی که قرار بود، وضعیت چند وزیر پیشنهادی باقیمانده در صحن علنی مجلس بررسی شود و پس از آن، رأی‌گیری صورت گیرد،  حاجی‌میرزایی با هدف بررسی نحوه رسیدگی به درخواست‌های فرهنگیان، به طور سرزده از اداره راهبری مکاتبات، اسناد و میز خدمت بازدید کرد و از نزدیک در جریان کیفیت انجام امور این بخش از وزارت آموزش و پرورش، قرار گرفت.

در جریان این بازدید، وی به طور مستقیم با تعدادی از مراجعان، گفت‌وگو و در جهت رفع درخواست‌های آنان، دستورات لازم را صادر کرد.

حاجی‌میرزایی در زمانی که «حسین باغگلی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیاز داشت که برنامه‌های خود را برای فرهنگیان ارائه دهد نیز کمک او بود و این شرایط را در وزارتخانه فراهم کرد.

اما با انتخاب سرپرست آموزش و پرورش نیز، وزیر سابق آموزش و پرورش در اولین جلسه که روز جمعه پنجم شهریور تشکیل شد، حضور یافت و سکان وزارت را به دست او سپرد.

فارس نوشت: درباره عملکرد محسن حاجی‌میرزایی در دوره وزارت در گزارشی به طور مبسوط خواهیم پرداخت.