۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

بسکتبال با ویلچر بازی دوم را هم باخت

بسکتبال با ویلچر بازی دوم را هم باخت
تیم بسکتبال با ویلچر در دومین دیدار خود در شانزدهمین دوره پارالمپیک برابر آمریکا متحمل شکست شد.
کد خبر : ۵۶۹۳۷۲

تیم بسکتبال با ویلچر که در گروه B دور مقدماتی پارالمپیک با استرالیا، آلمان، آمریکا و الجزایر هم‌گروه است، عصر امروز (جمعه) در دومین دیدار این مرحله برابر تیم آمریکا قرار گرفت. 

به گزارش مشرق این دیدار از ساعت ۱۷ به‌وقت توکیو در سالن آرکا آرنا آغاز شد و با نتیجه ۴۱ بر ۶۵ به سود تیم ملی بسکتبال با ویلچر آمریکا به پایان رسید.

ایمان بگ‌زاده‌فرد، دانیال ذاکری، فالح عیاشی، عبدالجلیل قرنجیک، حسن عبدی، محمد محمدنژاد، مجتبی کمالی، امیررضا احمدی، محسن طلوعی، وحید سعادت‌پور، محمدحسن سیاری، رضا عیوضی، ملی پوشان تیم ملی بسکتبال با ویلچر بودند که عباس آقاکوچکی سرمربی تیم آنها را به‌تناوب راهی میدان کرد.

کوارتر نخست ۲۲ بر۹ به سود آمریکا به پایان رسید. هر چند شاگردان آقا کوچکی در کوارتر دوم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند اما کوارتر دوم نیز ۳۲ بر ۱۸ به سود این تیم به پایان رسید.

ملی پوشان بسکتبال با ویلچر در ادامه این مسابقه نتوانستند فاصله امتیازی را جبران کنند و در نهایت دومین دیدار خود در پارالمپیک را ۴۱ بر ۶۵  به آمریکا واگذار کردند.

باخت در برابر آمریکا دومین باخت تیم بسکتبال با ویلچر ایران بود. شاگردان عباس آقاکوچکی روز گذشته (پنج‌شنبه) نیز ۳۹ بر ۸۱ بازی را به استرالیا واگذار کردند. با این دو شکست، صعود پارالمپین های بسکتبال ایران به دور بعدی رقابت ها سخت شد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایران فردا (شنبه) ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه به‌وقت توکیو به مصاف تیم الجزایر خواهد رفت.