۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۳

تیراندازی مرگبار در داخل مغازه آرایشگری

تیراندازی مرگبار در داخل مغازه آرایشگری
بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب تربت جام از وقوع حادثه تیراندازی در روستای محمود آباد از توابع این شهرستان خبر داد و گفت: در جریان این تیراندازی که در داخل یک آرایشگاه رخ داد یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.
کد خبر : ۵۶۹۲۹۲

غلامحسین کربلایی با اشاره به اینکه حادثه تیراندازی در این شهرستان منجر به قتل شد، اظهار کرد: براثر تیراندازی در یک مغازه آرایشگری واقع روستای محمودآباد از توابع تربت جام یک نفر به قتل رسید و یک نفر دیگر هم زخمی شد.

به گزارش فارس بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب تربت جام ابراز کرد: مجروح حادثه برای مداوا به بیمارستان سجادیه انتقال و هم اکنون تحت درمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه تحقیقات در ارتباط با انگیزه تیراندازی منجر به قتل و شناسایی سایر متهمین همچنان ادامه دارد، افزود: این حادثه ناگوار شب گذشته زمانی رخ داد که فرد مقتول باسلاح گرم به داخل آرایشگاه تیراندازی می‌کند و در جریان آن یک نفر به قتل رسید و یک نفر هم زخمی شد.

کربلایی یادآور شد: در همان ساعت اولیه وقوع حادثه بلافاصله با دستور قضایی بازپرسی تحقیقات انجام و تعدادی در این زمینه به عنوان متهم توسط افسران و کارآگاهان آگاهی، کلانتری و نیروی مقاومت بسیج شهر نصرآباد شناسایی و دستگیر شدند.

وی اذعان کرد: نتیجه تحقیقات تکمیلی در اسرع وقت اعلام می‌شود.