۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

تکذیب افزایش قیمت ۱۵ درصدی لاستیک

تکذیب افزایش قیمت ۱۵ درصدی لاستیک
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک گفت: افزایش قیمتی در لاستیک به وجود نیامده است، زیرا در حال حاضر موقعیت افزایش قیمت نیست و خبرهای افزایش قیمت صحت ندارد.
کد خبر : ۵۶۹۰۵۸

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک در واکنش به خبر افزایش ۱۵ درصدی قیمت لاستیک گفت: افزایش قیمتی در لاستیک به وجود نیامده است، زیرا در حال حاضر موقعیت افزایش قیمت نیست و خبرهای افزایش قیمت صحت ندارد بنابراین افزایش قیمت لاستیک مصوب نشده است و اگر مصوب می‌شد حتماً به ما اعلام می‌کردند حتی اگر چنین نظری هم داشته باشند جایز و درستی نیست.

به گزارش فارس داوود سعادتی‌نژاد در خصوص اینکه آیا کمبود یا عدم دسترسی به لاستیک ماشین‌های سنگین در بازار وجود دارد، بیان کرد: لاستیک‌های سنگین به علت اینکه لاستیک‌های سامانه‌ای هستند و از قبل نیز از طریق سامانه حواله، صادر می‌شدند و این مسئله باعث شد که لاستیک‌ها دپو شود و تاریخ لاستیک نیز بگذرد.

وی افزود: مصوبه‌ای نزدیک به یک ماه اعلام‌شده است و در این مصوبه کسانی که لاستیک تایر می‌خواهند از طریق کارت ملی و سند ماشین به هر واحد صنفی که مراجعه کنند این واحدها لاستیک دارند و در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهند.

سعادتی نژاد اظهار کرد: بر اساس این مصوبه لاستیک‌هایی که ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در بازار به فروش نرفته‌اند چنانچه مراجعه‌ کننده درخواست کند از طریق سند ماشین و کد ملی لاستیک‌ها را از سامانه خارج می‌کنند و به فروش می‌رسانند.