۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵

فوتبال/ ۳ مشکل بزرگ سوریه قبل از رویارویی با ایران

فوتبال/ ۳ مشکل بزرگ سوریه قبل از رویارویی با ایران
مشکل بزرگ تیم ملی فوتبال سوریه آسیب دیدگی بازیکنان کلیدی است. عمر السومه امید نخست گلزنی هم بازی برابر ایران و هم امارات را از دست داد و ماردیک مردکیان جایگزین او هم که در العربی کویت بازی می کرد مصدوم است و به این بازی نمی رسد.
کد خبر : ۵۶۸۹۱۴

تیم ملی فوتبال سوریه قبل از رویارویی با ایران با ۳ مشکل جدی مواجه شده است.

به گزارش ایسنا تیم ملی فوتبال سوریه در گروه A انتخابی جام جهانی با تیم‌های ایران، عراق، کره جنوبی، لبنان و امارات هم گروه است. سوریه در نخستین بازی خود باید پنج‌شنبه ۱۱ شهریور به مصاف ایران برود. سوری ها قبل از این بازی با سه مشکل مواجه شده است:

آسیب‌دیدگی‌ها

مشکل بزرگ تیم ملی فوتبال سوریه آسیب دیدگی بازیکنان کلیدی است. عمر السومه امید نخست گلزنی هم بازی برابر ایران و هم امارات را از دست داد و ماردیک مردکیان جایگزین او هم که در العربی کویت بازی می کرد مصدوم است و به این بازی نمی رسد. احمد صالح کاپیتان سوریه هم که در خط دفاعی بازی می کرد به این دو بازی حساس نمی رسد.

پاسخ رد دو رگه‌ها

نزار محروس، سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال سوریه در فهرست اخیر خود نام بازیکنانی مثل الیاس هدایا، عبدالرحمان ویس و خلیل الیاس را که دو رگه هستند قرار دارد اما این بازیکنان اعلام کرده اند که به خاطر کمبود وقت و  همراهی تیم های باشگاهی نمی توانند تیم ملی سوریا را همراهی کنند.

نبود استراتژی روشن

نزار محروس به تازگی هدایت تیم ملی فوتبال سوریه را برعهده گرفت و جایگزین نبیل معلول شد. تیم قبل از دو دیدار برابر ایران و امارات هیچ بازی دوستانه ای انجام نداده است و طبیعی است که تیم تاکتیک و استراتژی روشنی نداشته باشد. البته قرار است که سوری ها یک دیدار دوستانه برابر الجزایر داشته باشند که البته الجزایر در این بازی لژیونرهای خود را در اختیار ندارد.