۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

عبدالملکی: بیش از نیمی از عمر ۴۰ ساله‌ام را کار اجرایی کرده‌ام

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت‌خانه بزرگی است. این وزارت‌خانه تقریباً به ۷۰ درصد مردم خدمت می‌دهد و من هم این وزارت‌خانه را وزارت‌خانه مردم می‌دانم.
کد خبر : ۵۶۸۸۴۹

حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز اول شهریورماه ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس و در دفاع از برنامه‌های خود برای تصدی این وزارت‌خانه گفت: افتخار دارم که بیش از نیمی از عمر ۴۰ ساله‌ام را کار اجرایی انجام داده‌ام.

عبدالملکی: بیش از نیمی از عمر ۴۰ ساله‌ام را کار اجرایی کرده‌ام

وی ادامه داد: در ابتدا می‌گویم نقل قول‌هایی در تریبون مجلس به بنده نسبت داده شد که صحت ندارد. بین سابقه طولانی و تجربه موفق باید تفکیک قائل شد، دوستانی که در دفاع مقدس بودند این موضوع را خوب متوجه می‌شوند؛ در دفاع مقدس فرمانده گردانی که در یک عملیات موفق بود،در عملیات بعد فرمانده لشکر می‌شد و بودند افرادی هم که سال‌ها در سِمتی بودند اما خدماتی نداشتند. 

عبدالملکی خاطر نشان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت‌خانه بزرگی است. این وزارت‌خانه تقریباً به ۷۰ درصد مردم خدمت می‌دهد و من هم به استعاره این وزارت‌خانه را وزارت‌خانه مردم می‌دانم.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: باور دارم دارم به فضل الهی و پشتیبانی نماندگان مجلس برنامه‌هایی که عنوان می‌کنم قابل اجرا است. ما سامانه‌ای نداریم که با وارد کردن کدملی بدانیم آن فرد شاغل است یا بیکار.

عبدالملکی تصریح کرد: با ایجاد یک سامانه که می‌تواند بانک اطلاعاتی خوبی باشد می‌توان این اطلاعات را بدست آورد و به دیگر وزارت‌خانه‌ها هم خدمات دهد.