۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی؛

رئیسی: می‌خواهم به وعده‌هایی که داده‌ام عمل کنم

رئیسی: می‌خواهم به وعده‌هایی که داده‌ام عمل کنم
رئیس‌جمهور در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: روابط سببی، نسبی، خانوادگی و فشار از ناحیه فرد و حزب و جریانی مطلقا در انتخاب وزرا نقش نداشته است.
کد خبر : ۵۶۸۵۶۸

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، وزرای پیشنهادی و اکثریت نمایندگان مجلس آغاز شد.

۸:۱۰ حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه نشست، دستور کار صحن علنی امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

-ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی

-گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی

-بررسی خط‌مشی و اصول‌کلی برنامه دولت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی

-بررسی برنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به ترتیب:

۱- حسین باغگلی (آموزش و پرورش) ۲ - عیسی زارع پور (ارتباطات و فناوری اطلاعات) ۳ - حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب (اطلاعات) ۴ - احسان خاندوزی (امور اقتصادی و دارایی) ۵ - بهرام عین اللهی (بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ۶ - حجت‌الله عبدالملکی (تعاون، کار و رفاه اجتماعی) ۷ - سیدجواد ساداتی نژاد (جهاد کشاورزی) ۸ - حسین‌امیر عبداللهیان (امور خارجه) ۹ - امین‌حسین رحیمی (دادگستری) ۱۰ - امیر سرتیپ ستاد محمد رضا آشتیانی (دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) ۱۱ - مهندس رستم قاسمی (راه و شهرسازی) ۱۲ - سیدرضا فاطمی امین (صنعت، معدن و تجارت) ۱۳ - محمدعلی زلفی گل (علوم، تحقیقات و فناوری) ۱۴ - محمدمهدی اسماعیلی (فرهنگ و ارشاد اسلامی) ۱۵ - احمد وحیدی (کشور) ۱۶ - مهندس سید عزت الله ضرغامی (میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) ۱۷ - مهندس جواد اوجی (نفت) ۱۸ - مهندس علی اکبر محرابیان (نیرو) ۱۹ - سیدحمید سجادی هزاوه (ورزش و جوانان).

۸:۲۱ قالیباف مطرح کرد؛ جلسات مؤثر وزرای پیشنهادی با کمیسیون‌های مختلف

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در نطق پیش از دستور مجلس، با اشاره به جلسات مؤثر وخوب وزرای پیشنهادی با کمیسیون‌های مختلف، گفت: این موضوع باعث شد حواشی کمترین تأثیر بر نظر نمایندگان داشته باشد.

 

۸:۲۴ با موافقت نمایندگان؛ جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در دو شیفت برگزار می‌شود

نمایندگان با ۲۴۸ رأی موافق، ۱۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۷۵ نماینده حاضر در جلسه با برگزاری جلسات علنی مجلس در دو نوبت صبح و عصر موافقت کردند.

 

۸:۲۶ اولویت دولت مهار کرونااست / روابط خانوادگی نقشی درانتخاب وزرا نداشت

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: روابط سببی، نسبی، خانوادگی و فشار از ناحیه فرد و حزب و جریانی مطلقاً در انتخاب وزرا نقش نداشته است.‌

۹:۰۰ دفاع رئیس جمهور از وزرای پیشنهادی به مجلس

رئیس‌جمهور در خصوص فرآیند روش انتخاب وزرای پیشنهادی نیز گفت: من لازم است ابتدا روش انتخاب یا متد کار را خدمت شما توضیح بدهم. ابتدا ما یک فراخوان در سایت [سامانه مردم یار] اعلام کردیم و بسیاری از مردم به ویژه نخبگان در آن شرکت کردند. افراد بسیاری از سوی گروه‌ها، دسته‌جات و دلسوزان معرفی شدند. افراد مختلف و چهره‌های بسیاری معرفی شدند و این مشارکت مردم در معرفی نیروهای کارآمد، برای دولت بسیار مفید و مؤثر بود.

رئیسی در ادامه به معرفی وزرای پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه‌های دولت سیزدهم پرداخت. اهم اظهارات رئیس جمهور به شرح زیر است:

وزارت آموزش و پرورش

مسئله معلمان و فرهنگیان و مساله معیشتی آنها از دغدغه مورد تاکید ماست. فرهنگیان بدانند طرح رتبه بندی معلمان را ما دنبال خواهیم کرد. در مساله آموزش و پرورش مساله تخصص را در نظر گرفتیم.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

شفاف کردن فضای مجازی جزو برنامه‌های وزارت ارتباطات است.

وزارت اطلاعات

جناب آقای خطیب هم دانش اطلاعاتی دارند و هم تجربه چندین ساله در وزارت اطلاعات دارند. پیشگیری از فساد و جلوگیری از نفوذ و صیانت از مردم در مقابل از هجمه‌ها از برنامه‌های وزارت ارتباطات است

وزارت امور اقتصادی و دارایی

مسئله دانش و تخصص از مؤلفه‌های مورد توجه بوده. ما وزیر جوانی می‌خواهیم که نظام مالیاتی را اصلاح کند، در سیستم کسب و کار مردم تحول ایجاد کند، شفافیت را دنبال کند، ما چهره جوان فسادستیز می‌خواهیم و این امر را در چهره آقای خاندوزی می‌بینیم.

وزارت امور خارجه

آقای امیر عبداللهیان فردی خوشنام در مساله وزارت خارجه است. توسعه روابط همسایگی و مساله دیپلماسی اقتصادی از رویکردهای وزارت خارجه است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

آقای عین‌اللهی از آدم‌های در میدان است و از چهره‌های شاخصی است که حتی در مساله مبارزه با کرونا می‌تواند نیروها را به خط کند و مدیریت کند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

آقای عبدالملکی، آقای جوان و پاکدست و فسادستیز است. ایشان معاونت بخش اشتغال در کمیته امداد بودند. ایشان امین رهبر انقلاب در کمیته امداد هستند. آقای عبدالملکی با نخبگی خودشان انشاالله می‌تواند در این وزارت خانه تحول ایجاد کند.

وزارت جهاد کشاورزی

آقای سادات نژاد نسبت به این حوزه کاملاً تسلط دارد. بسیاری از افراد ایشان را به عنوان متخصص در این امر معرفی کردند. ایشان با استفاده از دانش و تخصص می‌تواند این وزارت خانه را اداره کند.

وزارت دادگستری

ایشان آشنایی کامل با حوزه قضائی دارند.

وزارت دفاع

آقای امیر آشتیانی، نیروهای مسلح خوشحال شدند از معرفی ایشان به عنوان وزیر دفاع و هم از چهره‌های خوشنام در نیروهای مسلح هستند

وزارت راه و شهرسازی

آقای رستم قاسمی در قرارگاه خاتم کارهای بسیار بزرگی انجام دادند. افراد زیادی را در این حوزه پیشنهاد کردند، ما دنبال کسی بودیم که وعده دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال را عملی کند که آقای رستم قاسمی آن فرد است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت

آقای فاطمی امین، زمانی که در آستان قدس بود در بخش اقتصادی شفافیت را بر قرار کرد. ایشان در وزارت کشور عملکرد موفقی داشتند

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

دکتر زلفی پور، ۷ سال ریاست یک دانشگاه در سطح کلان را بر عهده داشتند.

وزارت فرهنگ و ارشاد

از مجموع بررسی‌ها کسی که دارای دانش در این امر بود، آقای دکتر اسماعیلی بود. آقای صفارهرندی گفتند آقای اسماعیلی گزینه خوبی برای وزارت فرهنگ و ارشاد است. اهالی فرهنگ و هنر بدانند آزادی را ما به شما ندادیم. آزادی را شما به ما دادید

وزارت کشور

دکتر وحیدی، چهره راهبردی است. ایشان می‌تواند وزارت کشور را به نحوی اداره کند که نیازهای کشور را مرتفع کند

وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی

آقای ضرغامی را همه می‌شناسند، این وزارت خانه به کسی نیاز دارد که سیاست اقتصاد بدون نفت را دنبال کند، انشاالله آقای ضرغامی این امر را می‌تواند دنبال کند

وزارت نفت

آقای مهندس اوجی در تمام ادوار وزارت نفت که ایشان مسئولت داشتند، انسان موفقی هستند و با یک حرکت جهادی می‌تواند حرکتی در وزارت نفت بکند. نسبت به فروش نفت بسیار دغدغه دارند، نگران فروش نفت نباشید

وزارت نیرو

در حوزه آب و برق عقب ماندگی داریم. اقداماتی که ایشان در حوزه نیروگاهی و سد سازی کرده بسیار بالاست. مدیریت آب و برق در کشور بسیار مهم است

وزارت ورزش و جوانان

با نام آوران ورزش جلسه داشتم، انتقاد داشتند که چرا از درون ورزش معرفی نمی‌کنید؟ از نامهای مختلفی که به من ادادند، آقای سجادی از مدال آورانی است که هم دانش و هم تجربه در امر ورزش داراست.

 

پس از پایان بررسی کلیات برنامه پیشنهادی دولت، مجلس وارد بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی می‌شود.

۹:۵۰ حسین‌زاده بحرینی در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی: برنامه وزرای پیشنهادی دولت مجزا و متفرق است

محمدحسین حسین زاده بحرینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت، گفت: برنامه وزرای پیشنهادی دولت مجزا و متفرق است و هر وزیری برنامه خودش را ارائه داده است و ترکیب این برنامه‌ها مورد توجه قرار نگرفته است. توقع ما از دولت این بود که یک برنامه جامع و منسجم ارائه می‌کرد و باید هر بخش از آن را یک نفر از وزرای پیشنهادی قبول می‌کرد.

۱۰:۰۳ نوروزی در مخالفت با کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت: برنامه وزرای پیشنهادی کیفی و توصیفی است

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت، گفت: برنامه‌های ارائه شده اغلب وزرا کیفی و توصیفی بود و بنده برنامه آنان را به صورت کمی ندیدم.

۱۰:۱۹ حسینی در موافقت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت: شاخص اصلی کابینه سیزدهم جوانگرایی و تخصص است

نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت: نمایندگان مجلس هفته گذشته ۲۶۰ جلسه با وزرای پیشنهادی داشتند که نشان از حمایت جدی آنها از برنامه‌های رئیس‌جمهور است. وزرای پیشنهادی و برنامه‌های آنها از علم و درایت خوبی برخوردار هستند. شاخص متبلور در کابینه رئیس‌جمهور، جوانگرایی، علم، تخصص و سلامت نفس است.

۱۰:۲۸ مولوی در موافقت با کلیات کابینه: برنامه وزرای پیشنهادی با قوانین بالادستی مطابقت دارد

نماینده مردم آبادان خاطرنشان کرد: معاونت مجلس در ابتکار عملی برنامه وزرا را با اسناد بالادستی و برنامه ششم مقایسه کرد و برنامه اکثر وزرا با قوانین بالادستی مطابقت داشت.

۱۰‌:۳۶ فاضلی در مخالفت با کلیات کابینه: همه اعضای دولت باید در خدمت مقابله با کرونا باشند

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین مشکل جامعه ما مقابله با بیماری کرونا است و همه اعضای کابینه باید در این جهت فعال باشند.

۱۰:۳۹ بابایی‌کارنامی در مخالفت با کلیات کابینه: دولت باید برای مقابله با اقدامات بانک‌ها برنامه داشته باشد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها پدر ملت را درآورده‌اند و توقع ما این است که دولت سیزدهم برنامه عملیاتی و اجرایی جهت مقابله با اقدامات بانک‌ها داشته باشد.

ایزد پناه در موافقت با کلیات کابینه: وزرای پیشنهادی، فساد ستیز، جهادی و با برنامه هستند

نماینده مردم ایذه در مجلس با اشاره به رویکرد دولت در اجرای سند تحقق دولت مردمی اظهار داشت: عدالت و پیشرفت کانون برنامه وزرای پیشنهادی بوده است. عدالت محوری، مبارزه با فساد، اقدام جهادی برای حل مشکلات کشور، استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان، حمایت از مراکز دانش بنیان نمونه‌ای از مشترکات برنامه‌های وزرای پیشنهادی است. اجرای این برنامه‌ها نیاز به حضور وزرای متعهد و متخصص در کابینه دولت دارد.

سلیمی در موافقت با کلیات کابینه سیزدهم: کابینه پیشنهادی رئیسی حلقه بسته مدیریتی را شکسته است

وی با اشاره به اظهارات حسین‌زاده بحرینی در مخالفت با برنامه‌های دولت سیزدهم گفت: نماینده مشهد چند حوزه را به عنوان خلاء در برنامه‌های رئیس‌جمهور یاد کردند که عبارت است از بانک‌های خصوصی، محیط زیست، صندوق‌های بازنشستگی و تبدیل وضعیت نیروهای شاغل. خلاءهای یاد شده به صورت جدی در برنامه‌های وزرا مورد بررسی قرار گرفته است؛ به عنوان مثال وزیر پیشنهادی کشاورزی در مورد محیط زیست برنامه‌های جدی دارد.

۱۰:۴۰ قالیباف اعلام کرد؛ تنفس نیم ساعته مجلس جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلسه مجلس تا ساعت ۱۱.۱۰ متوقف می‌شود.

۱۱:۵۷ محمدیاری در مخالفت با کلیات کابینه: رئیسی از ظرفیت بانوان در کابینه استفاده نکرده است

محمدیاری گفت: لازم بود در دولت سیزدهم از ظرفیت بانوان استفاده می‌شد اما متأسفانه در کابینه پیشنهادی، رئیس‌جمهور از ظرفیت زنان استفاده نکرده است.

۱۱:۵۹ میرتاج‌الدینی در موافقت با کلیات کابینه: دولت سیزدهم می‌تواند چک برجام را وصول کند

نماینده مردم تبریز گفت: با تغییر رویکرد انفعالی به رویکرد اقتدار، دولت می‌تواند چک وصول نشده برجام را وصول کند و تحریم‌ها را بردارد.

۱۲:۰۸ محمودزاده در مخالفت با کلیات کابینه: تیم اقتصادی دولت توانمند نیست / وعده مسکنی «رئیسی» محقق نمی‌شود

جلال محمودزاده با اشاره به اینکه کشور ما در تحریم شدید اقتصادی و لیست سیاه به دلیل عدم تصویب FATF است، تصریح کرد: آقای رئیسی! شما تیم اقتصادی دولت را از بین دوستان خودتان انتخاب کردید و اغلب آنان افرادی هستند که در آستان قدس رضوی در کنار شما بودند و قطعاً با این افراد که سابقه اجرایی خوبی هم ندارند، نمی‌توانید به مقابله با جنگ اقتصادی بروید.

۱۲:۱۶ سیاهکلی در موافقت با کلیات کابینه: دولت سیزدهم انقلابی، جهادی و فسادستیز است

لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در موافقت با کلیات برنامه‌های رئیس جمهور، گفت: مبارزه با فساد، رانت و تحقق عدالت جزو خواسته های مردم است که این سه مطالبه در برنامه های رئیس جمهور با کیفیت بالا وجود دارد.

۱۲:۳۳ سعیدی در مخالفت با کلیات کابینه: چینش کابینه سیزدهم ایرادات جدی دارد / رئیسی مثل روحانی نباشد

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چینش کابینه دولت سیزدهم ایرادات جدی وجود دارد و از ظرفیت بی بدیل بانوان و اهل سنت استفاده نشده است.

۱۲:۳۸ صباغیان در مخالفت با کلیات کابینه: آقای رئیسی! حقوق و مزایای خود را اعلام کنید

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور و وزرای پیشنهادی دولت باید حقوق و دریافتی خود را به صورت شفاف اعلام کنند.

۱۲:۵۳ رحیم زارع در موافقت با کابینه پیشنهادی: دولت برای حل «کرونا» برنامه دارد / تیم اقتصادی کابینه هماهنگ است

رحیم زارع نماینده مردم آباده در موافقت با برنامه‌های دولت گفت: از همکارانی که جوانگرایی دولت را نقد می‌کنند، تعجب می‌کنم. تا کی می‌خواهید به سیکل باطل جابجایی مدیران پیر و خسته ادامه دهید، اجازه دهید اقدامات و نظریات نو در ابتدای گام دوم انقلاب ظهور و بروز پیدا کند.

۱۲:۵۴ ورناصری در موافقت با کلیات کابینه: دولت دیپلماسی اقتصادی را فعال کند / تمرکز مدیریتی از تهران خارج شود

ورناصری با بیان اینکه انتظار می‌رود دولت سیزدهم به وعده‌هایی که دیگران شعارش را داده‌اند، عمل کند، بیان کرد: ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری مرد میدان عمل است. امیدواریم از ظرفیت‌های گردشگری استفاده شود. ظرفیت‌های زیادی در ۱۵ کشور همسایه وجود دارد. باید دیپلماسی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی فعال شود و آنچه در کشورهای همسایه وجود دارد در بیکران ها دنبال نکنیم. این تئوری امتحان خود را پس داده و شکست خورده است.

قالیباف اعلام کرد؛ جلسه علنی مجلس پایان یافت / جلسه بعدی؛ ساعت ۱۴

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اینکه به اذان ظهر نزدیک می‌شویم جلسه علنی مجلس برای دقایقی متوقف می‌شود. ادامه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی رأس ساعت ۱۴ آغاز می‌شود و تقاضای بنده از نمایندگان آن است که رأس ساعت ۱۴ در مجلس حضور یابند.

 

۱۴‌:۱۶ به ریاست قالیباف؛ جلسه علنی آغاز شد / بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در دستور کار مجلس

جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف، جهت بررسی برنامه‌ها و بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم آغاز شد.

۱۴:۲۰ رئیسی در دفاع از کلیات کابینه: می‌خواهم به وعده‌هایی که داده‌ام عمل کنم / مجلس به دولت کمک کند

رئیسی با بیان اینکه بنای من این است که به وعده‌هایی که داده‌ام عمل کنم، گفت: نمایندگان در مجلس هم مساعدت کنند تا دولت در عمل به وعده‌هایش موفق شود.

***

با پایان بررسی کلیات برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم، مجلس شورای اسلامی وارد بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش شد.

۱۵:۲۵ احمدی در صحن مجلس: زمان آزمون و خطا گذشته است / افراد انقلابی در مناصب مدیریتی بگذاریم

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در تذکری گفت: دولت انقلابی و حزب‌اللهی و مجلس انقلابی، امیدی در دل مردم ایجاد کردند بنابراین افرادی که در آینده مدیریت کشور را به عهده می‌گیرند، بدانند که زمان آزمون و خطا گذشته است. باید افرادی انقلابی و دلسوز برای مدیریت کلان کشور و مدیریت میانی استان‌ها انتخاب شوند که بتوانند در عمل خدمتگزار مردم باشند.

۱۵:۳۰ در گزارش کمیسیون آموزش مجلس مطرح شد؛ «باغگلی» توانایی تصدی وزارت آموزش و پرورش را ندارد

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز، نظر کمیسیون متبوع خود درباره صلاحیت «حسین باغگلی» را مطرح کرد.

۱۵:۳۴ نقدعلی در تذکر آئین نامه‌ای: بسیاری از استان‌های کشور نیازمند استاندار ویژه هستند

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در تذکر آئین نامه‌ای، گفت: نمایندگان موافق و مخالف کلیات برنامه‌ها و کابینه رئیس جمهور باید در موضوع صحبت می‌کردند اما برخی نمایندگان، وارد مباحث منطقه‌ای شدند.

۱۵:۳۹ محمودزاده در تذکر آئین نامه‌ای: نمایندگان در بیان نظرات خود آزاد هستند

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در تذکری بر اساس ماده ۷۵ آئین نامه داخلی مجلس، گفت: یکی از نمایندگان بنده را متهم به سیاه نمایی می‌کند، در حالی که نیاز به سیاه نمایی نیست. مشکلات اقتصادی مردم بسیار زیاد است.

 

۱۶:۰۳ رشیدی کوچی در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: «باغگلی» باید از پذیرش وزارتخانه آموزش و پرورش کناره‌گیری می‌کرد

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما این بود که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خودش از پذیرش تصدی این وزارتخانه کناره‌گیری می‌کرد.

۱۶:۰۷ بدری در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: سوابق محدود «باغگلی» با جایگاه تعلیم و تربیت کشور تناسب ندارد

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید از بطن فرهنگیان باشد تا بتواند توفیق داشته باشد، گفت: سوابق محدود «باغگلی» با جایگاه تعلیم و تربیت کشور تناسب ندارد.

۱۶:۱۷ راستی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: باغگلی می‌تواند در آموزش و پرورش تحول ایجاد کند / گُل به خودی نزنیم

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش می تواند تحولی باورنکردنی در آموزش و پرورش ایجاد کند، گفت: مجلس انقلابی نباید به دروازه خودی گل بزند.