۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

فرونشست زمین خانه یک زوج سالمند را به دهان کشید

فرونشست زمین خانه یک زوج سالمند را به دهان کشید
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بر اثر فرونشست بخشی از منزل مسکونی در زرین دشت شهرستان فیروزکوه، آقای ۷۲ ساله و خانم ۶۷ ساله به زیر آوار رفتند که این دو مصدوم توسط عوامل هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های امدادی نجات یافتند.
کد خبر : ۵۶۶۳۸۲

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فیروزکوه اظهار کرد: امروز گزارشی مبنی بر فرو نشست بخشی از ساختمان مسکونی و‌‌ ایجاد آوار در منطقه زرین‌دشت فیروزکوه به کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم چهار نفره از پایگاه امداد و نجات امین‌آباد فیروزکوه به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه مشخص شد، این فرونشست در بخشی از یک خانه قدیمی بوده است که دو نفر از ساکنین آقا و خانم این منزل را به پایین و به زیر آوار کشانده است.

فتحی بیان کرد: عملیات نجات و رهاسازی از بین آوار با همکاری افراد محلی و عوامل امدادی دیگر دستگاه‌ها انجام و دو نفر محبوس پس از ساعاتی تلاش نجات یافتند که بدلیل جراحات وارده، هر دو جهت درمان بیمارستانی توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: هموطنان می‌توانند در صورت مواجهه با حوادث و سوانح، بالاخص در جاده ها و کوهستان، با شماره ۱۱۲ هلال احمر جهت امدادرسانی تماس حاصل کنند.