۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۲

سانحه حریق خودرو ۳کشته و یک مجروح برجا گذاشت

سانحه حریق خودرو ۳کشته و یک مجروح برجا گذاشت
سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان از فوت ۳ سرنشین خودروی پیکان خبر داد و گفت: به جز یکی از ۲ کودک که در اثر شدت تصادف از خودرو به بیرون پرتاب شده بود ، ۳ سرنشین دیگر سواری پیکان در آتش سوختند.
کد خبر : ۵۶۶۳۶۱

فرهاد کاوه‌آهنگران در جمع خبرنگاران با اشاره به تصادف پیکان و سواری MVM، اظهار داشت: متاسفانه شب گذشته یک حادثه بسیار تلخ در حومه شهر اصفهان (محدوده شهر بهارستان) اتفاق افتاد که باعث تاثر آتش نشانان شد.

وی افزود: طی تماس رانندگان عبوری با آتش نشانی شهر بهارستان و همزمان سامانه 125 آتش نشانی اصفهان در ساعت 15 دقیقه بامداد امروز برخورد دو خودروی سواری پیکان و MVM و وقوع آتش سوزی در سواری پیکان با 4 سرنشین (2 نفر خانم و آقا حدوداً 40 ساله و 2  کودک) اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه شماره 13 (سپاهان شهر) به سمت موقعیت اعزام شدند، گفت: در کمترین زمان ممکن آتش مهار شد اما متاسفانه به جز یکی از 2 کودک که در اثر شدت تصادف از خودرو به بیرون پرتاب شده بود ، 3 سرنشین دیگر سواری پیکان در آتش سوختند.

وی ادامه داد:  به رانندگان  توصیه می‌شود ضمن رعایت موارد ایمنی در رانندگی، یک دستگاه خاموش کننده در خودرو به همراه داشته باشند چرا که اگر حتی یکی از خودروهای عبوری دارای  خاموش کننده بود شاید این فاجعه تلخ به بار نیامده بود.

پسر بچه 2 ساله به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شد

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رابطه با این حادثه، اظهار داشت: حادثه ویژه تصادف پیکان و سواری ام وی ام در ابتدای جاده قلعه شور اتفاق افتاد و کد 2 آمبولانس 115 به محل اعزام شد.

عباس عابدی افزود: از چهار سرنشین خودرو سه نفر در آتش سوختند و نفر بعدی مصدوم پسر بچه 2 ساله با سوختگی شدید و وضعیت وخیم به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز