۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

پیام مهم مجیدی به هیات مدیره استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پیامی به اعضای هیات مدیره خواستار تمدید قرارداد بازیکنانی شده که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده است.
کد خبر : ۵۶۵۷۸۸

هفته گذشته بود که فرهاد مجیدی در مصاحبه ای در محل تمرین تیمش به انتقاد از وضعیت این باشگاه پرداخت و اعلام کرد اگر حتی یک بازیکن از این تیم جدا شود او هم از استقلال جدا خواهد شد.

پیام مهم مجیدی به هیات مدیره استقلال

با این اظهارات اصغر ملکیان عضو هیات مدیره استقلال در اردوی این تیم پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان حاضر شد و اعلام کرد مشکلات مالی بازیکنان به زودی حل خواهد شد. با این وجود تمرینات استقلال طی روزهای گذشته به دلیل اعتراض بازیکنان برگزار نشده و این تیم امروز با همین شرایط راهی قائمشهر خواهد شد اما با همین شرایط سرمربی تیم استقلال که نگران وضعیت تیمش برای فصل اینده است در پیامی به اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه خواستار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم شده است.

مجیدی روز گذشته در پیامی واتس آپی به اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که قرارداد بازیکنانی که به اتمام رسیده حتما تمدید شود. قرارداد نفراتی چون ارسلان مطهری، سید حسین حسین، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مسعود ریگی، سیاوش یزدانی، محمد نادری(مشروط)، دیاباته و یکی دو بازیکن جوان این تیم به اتمام رسیده است و هیات مدیره باشگاه استقلال باید برای فصل آینده برای جذب این نفرات اقدام کند.

وضعیت شیخ دیاباته با باشگاه استقلال برای فصل آتی هنوز مشخص نیست اما با توجه به قیمت این بازیکن و خروجی وی در فصل گذشته استقلالی ها تمایل چندانی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارند و احتمال جدایی وی از جمع آبی پوشان بعد از پایان جام حذفی وجود دارد.میلیچ هم چند هفته پیش با اتمام قراردادش با استقلال از این تیم جدا شد و به فیفا شکایت کرد.

باید دید آیا باشگاه استقلال بر خلاف سالهای گذشته قرارداد بازیکنان اصلی این تیم را تمدید خواهد کرد یا خیر؟