۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
تکرار چند باره یک اشتباه

تعطیلاتی که این بار هم خرج سفر می‌شود! + تصاویر

در حالیکه تعطیلات عید قربان هنوز آغاز نشده ترافیک در جاده‌های شمال سنگین و نیمه سنگین شده است.
کد خبر : ۵۶۵۳۲۲

با اضافه شدن تعطیلات سه روزه برای دو استان همجوار با شمال کشور و بر اساس تجربه در تعطیلات گذشته پیش بینی می‌شد برخی افراد بی خیال کرونا بار سفر ببندند و ترجیح دهند این تعطیلات را در شمال ایران و کنار دریا و جنگل سپری کنند.

بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا خروج خودرو‌ها با پلاک استان‌های تهران و البرز از ساعت ۱۲ سه شنبه ۲۹ تیرماه تا ۷ صبح دوشنبه ۴ مرداد از این دو استان ممنوع است، ممنوعیتی که دیروز به طور رسمی اعلام شد و برخی‌ها را وسوسه کرد تا پیش از اعمال این محدودیت‌ها بار سفر ببندند و به شمال بیایند، تراژدی تلخی که بار‌ها تکرار شد و هر بار نیز نتیجه آن بعد از تعطیلات دامن شهر‌های شمالی را گرفت.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران ترافیک را در محور‌های هراز و کندوان در برخی مقاطع سنگین اعلام کرد.

بر اساس این گزارش در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت به آغاز این محدودیت‌ها مانده است ترافیک در محور چالوس مسیر رفت و برگشت حدفاصل تونل کندوان تا سیاه بیشه و در محور هراز مسیر جنوب به شمال در محدوده پلور سنگین است.

حالا با اضافه شدن تعطیلات عید قربان و تجربه این موضوع که تعطیلات تاثیری در کاهش سفر‌ها نداشته و بیشتر سبب تسهیل در مسافرت‌ها شده است باید منتظر بود تا دید مسافران در این تعطیلات طولانی مدت کرونا را تا چه میزان دورتر می‌توانند صادر کنند.