۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

تمامی ورودی‌های مازندران مسدود شد

تمامی ورودی‌های مازندران مسدود شد
تمامی ورودی‌های مازندران به روی خودرو‌های غیربومی مسدود است.
کد خبر : ۵۶۳۳۶۲

سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های کرونایی در ورودی‌های استان مازندران در جاده‌های هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر، گلوگاه و رامسر برقرار است و از ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی جلوگیری می‌شود.

او درباره خروج خودرو‌های با پلاک بومی از استان هم افزود: این خودرو‌ها توسط دوربین‌های پلیس در شهر‌های قرمز و نارنجی دیگر استان‌ها جریمه می‌شوند.

سرهنگ عبادی گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد همچنان پابرجاست و خودر‌وها در صورت تردد غیرمجاز ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او افزود: ۴۴۶ دستگاه خودرو طی شبانه روز گذشته در ورودی‌های استان مازندران جریمه شدند و ۱۷۴ دستگاه خودرو هم برگشت داده شدند.

سرهنگ عبادی گفت: خودرو‌هایی که مجوز تردد دارند ده روز پس از جریمه می‌توانند با در دست داشتن برگه تردد رسمی، به اجرائیات شهر محل صدور پلاک مراجعه و جریمه خود را حذف کنند.

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی جاده‌های استان را در حال حاضر روان توصیف کرد و افزود: پیش بینی می‌شود از ساعت ۱۵ امروز به بعد شاهد ترافیک پرحجم در جاده‌های استان باشیم.

سرهنگ عبادی گفت: جاده هراز روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر برای تعمیرات روشنایی تونل‌ها بسته است و رانندگان در این مدت می‌توانند از جاده‌های جایگزین سوادکوه و کندوان استفاده کنند.