۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

دستگیری قاتل خانم آرایشگر توسط پلیس آگاهی

دستگیری قاتل خانم آرایشگر توسط پلیس آگاهی
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل جنایت و قتل خانم آرایشگر قزوینی خبر داد.
کد خبر : ۵۶۳۲۶۸

سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان درباره پرونده قتل هولناک و مشکوک خانم آرایشگری قزوینی اظهار داشت: با توجه به اعلام خبری مبنی بر فقدانی خانمی 49 ساله و متعاقب آن کشف جسد سوخته شده وی در جاده قزوین به بویین زهرا، بلافاصله بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قزوین قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات میدانی و با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، تنها ساعاتی پس از وقوع این جنایت هولناک، متهم که یک راننده تاکسی اینترنتی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس دستگیر شد.
مرادی گفت: متهم در بازجویی های اولیه، ابتدا منکر هرگونه جنایتی شد اما در ادامه پس از قرار گرفتن در مقابل ادله پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت و اظهار کرد در روز حادثه به عنوان راننده خودروی اینترنتی مقتوله را به مقصد "اسماعیل آباد" سوار خودرو کرده و در نزدیکی مقصد با وی بر سر نقص فنی خودرو درگیر شده و با خفه کردن مقتول دست به این جنایت هولناک زده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، خانم آرایشگر قزوینی، هفتهٔ گذشته پس از خروج از منزل به مقصد آموزشگاه آرایشگری خود در منطقه اسماعیل آباد مفقود شد و جسد سوختهٔ وی در حوالی شهرستان بویین زهرا کشف گردید. تحقیقات مقدماتی پلیس در همان لحظات نخست نشان داد راننده تاکسی اینترنتی متهم اصلی این قتل است.