۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
وضعیت آب و هوا در ۷ تیر

رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت در ۱۱ استان ایران

رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت در ۱۱ استان ایران
طبق پیش بینی های هواشناسی امروز آسمان تهران آفتابی و در ساعات عصر شاهد بارش پراکنده باران خواهد بود.
کد خبر : ۵۶۲۸۲۸

از روز امروزبا گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور علاوه بر استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، در اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی نیز رگبار پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

در ۴ روز‌ آینده جوی آرام و پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است و در این مدت در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان همچنین جنوب سیستان و بلوچستان، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.

از امروز تا پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و شمال شرق کشور رگبار پراکنده گاهی رعدو برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

 از روز چهارشنبه تا پایان هفته در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود و در جنوب سمنان و بخش‌هایی از مرکز و روز پنجشنبه نیز در شرق و جنوب شرق و بخش‌هایی از شمال شرق کشور سرعت وزش باد افزایش می یابد و موجب خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از این مناطق می‌شود.

امروز آسمان تهران صاف است و در بعد از ظهر نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای هوای تهران به ۳۶ درجه و کمترین آن به ۲۸ درجه می رسد.