۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

واکنش وزیر ارتباطات به شکسته شدن رکورد گل ملی علی دایی

بعد از شکسته شدن رکورد گل ملی علی دایی توسط کریستیانو رونالدو، آذری جهرمی از ثبت افتخارات این ستاره ایرانی در گنجینه تمبر ایران خبر داد.
کد خبر : ۵۶۲۴۶۰

سال‌های زیادی از آن روز‌هایی که علی دایی ملی پوش سر حال و آماده تیم ملی فوتبال ایران در مستطیل سبز رنگ دنیای توپ و تور گل‌های زیادی را به ثمر رساند و افتخار آقای گلی جهان را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرد، میگذرد. ورزش فوتبال همیشه برای مردم دنیا پر از اتفاقات خاطره انگیز است و فوق ستاره‌های تیم‌های مختلف باشگاهی و ملی با رقم زدن صحنه‌های جذاب در ذهن فوتبال دوستان باقی می‌مانند.

بالاخره و بعد از سال‌ها اعجوبه پرتغالی یوونتوسی‌ها در مسابقات یورو ۲۰۲۰ به رکورد علی دایی رسید تا این رخداد مهم در صحنه جهانی با واکنش‌های زیادی روبه رو شود. در ایران نیز شخصیت‌های مختلفی بعد از رکوردشکنی رونالدو با انتشار تصاویری از علی دایی، ملی پوش سال‌های دور تیم ملی و رکورد دار گل زده در رده ملی به این رویداد واکنش نشان دادند.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات که در فضای مجازی زیادی دارد و کری خوانی های او در صفحه شخصی اش واکنش های زیادی را به همراه داشته است این بار با انتشار تصویری از علی دایی از ثبت افتخارات این فوتبالیست معروف کشورمان در گنجینه تمبر، خبر داد.

در ادامه تصویر پست صفحه وزیر ارتباطات را مشاهده می‌کنید:

"افتخارات علی آقای دائی در گنجینه‌ی تمبر ایران هم ثبت خواهد شد. به افتخار او باید ایستاد. به زودی با حضور خودش این تمبر را مهر و امضا خواهیم کرد. جدا از افتخارات فوتبالیش، پیام دیشب علی آقا به کریستین رونالدو، معرکه بود. انصافا حال کردم. "

 

واکنش وزیر ارتباطات به شکسته شدن رکورد گل ملی علی دایی

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز