۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

خداحافظی استقلال با دیاباته از راه دور؟!

خداحافظی استقلال با دیاباته از راه دور؟!
شیخ دیاباته همچنان در فرانسه حضور دارد و هیچ کس از آینده او با استقلال باخبر نیست.
کد خبر : ۵۶۲۲۹۵

دقیقا 27 روز از ترک ایران توسط شیخ دیاباته و سفر این ستاره خارجی به فرانسه می‌گذرد و حالا کار به جایی رسیده که دیگر کسی از او خبری ندارد.

ورزش سه نوشت: مهاجم مالیایی استقلال که قرار بود روز جمعه گذشته به تهران سفر کند و در تمرینات تیمش حضور یابد، به استانبول هم رفت اما به گفته مسئولان باشگاه به خاطر قوانین کرونایی نتوانست مجوز پرواز به ایران را بگیرد. قوانین کرونای ایران به این شکل است که افراد خارجی برای اینکه به ایران وارد شوند، باید مدتی را در قرنطینه باشند. به همین خاطر دیاباته به فرانسه رفت و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

در کنار این مساله اما دیاباته مدت ها است مطالبات خود را دریافت نکرده و نسبت به پرداخت نشدن حقوقش از سوی باشگاه ناراحت است. از سوی دیگر قرارداد دیاباته با باشگاه استقلال هم 9 تیرماه به پایان می‌رسد و مسئولان استقلال در صدد بودند تا بعد از بازگشت دیاباته به ایران توافق نامه ای را با او به امضا برسانند تا این بازیکن تا پایان فصل برای تیمش به میدان برود.

حالا اما در فاصله 8 روز تا پایان قرارداد دیاباته، نه اقدامی برای پرداخت مطالباتش صورت گرفته، نه توافقی برای امضای متمم قرارداد این بازیکن انجام شده و نه مشخص است او چه زمانی به ایران برمی‌گردد.

در چنین شرایطی اگر مشکل بازگشت دیاباته و مساله دستمزدش تا روزهای آینده حل نشود، شاید شاهد یک اتفاق تلخ باشیم. اتفاقی که خیلی ها پیش بینی اش را کرده بودند و شاید انجام بشود. اینکه دیاباته بدون بازگشت به ایران در روز 9 تیرماه با پایان قراردادش به صورت رسمی در خارج از کشور از استقلال خداحافظی کند و برای دریافت مطالباتش نیز طور دیگری اقدام کند.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این بازیکن رخ می‌دهد و در نهایت دیاباته چه سرنوشتی در استقلال پیدا خواهد کرد.