۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

زمان پخش سریال دودکش ۲ از شبکه یک مشخص شد

زمان پخش سریال دودکش ۲ از شبکه یک مشخص شد
پخش سریال کمدی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از 5 تیرماه در شبکه یک سیما آغاز می شود.
کد خبر : ۵۶۲۰۲۹

تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی پس از ضبط سکانسهای تهران، اخیراً در گرگان و روستاهای اطراف آن پی گرفته شد. گروه این روزها پس از بازگشت از گرگان به ضبط بخشهای باقیمانده در تهران و انجام مراحل فنی سریال می پردازند.

 قرار است پخش این مجموعه کمدی از 5 تیرماه در شبکه یک سیما آغاز شود.

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و الهام اخوان و (با حضور) بهنام تشکر و (بازیگران  خردسال) حسین شهبازی، مهنا سیدی، هانا عباسی در «دودکش ۲» بازی دارند.

طراح و سرپرست نویسندگان سریال برزو نیک نژاد است و نویسندگان سریال محمد تنابنده و شهاب مهربان هستند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیر گذار هستند!».

فصل اول «دودکش» از سریال های پرمخاطب شبکه یک تلویزیون بود که ماه رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت و پس از آن بارها از شبکه های مختلف بازپخش شد.