۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

پیام سرلشکر سلامی به آیت‌الله رئیسی

فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک خلق حماسه پرشکوه ملت ایران و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تداوم همکاری و هم افزایی با دولت ها در عرصه خدمتگذاری را اعلام کرد.
کد خبر : ۵۶۱۹۹۳

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک خلق حماسه 1400 توسط ملت ایران و انتخاب آیت الله رییسی در «سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری » از آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم افزایی با دولت ها در عرصه خدمتگذاری به مردم شریف و نجیب  و پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم برای تقویت و به‌کارگیری ظرفیت ها و فرصت های تضمین‌کننده  پیشرفت کشور و مانع زدایی از روند بهبود وضعیت زندگی مردم و اندیشیدن به سازندگی شایسته و در شأن میهن اسلامی خبر داد.

پیام سرلشکر سلامی به آیت‌الله رئیسی

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

برادر گرانقدر حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم؛

خدای کریم و نعیم را شاکریم در ایام نورانی و پر معنویت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام )  با هدایت قلب‌های آکنده از عشق به ولایت و سرافرازی وطن ، حضور شورانگیز و کم نظیر مردم پای صندوق های رای در انتخابات شکوهمند ۲۸ خردادماه را خالق "حماسه بزرگ ۱۴۰۰ " و موجب افتخار ایران و ایرانی و شرمساری دشمنان انقلاب و بدخواهان داخلی و خارجی این سرزمین قرار داد.

در این " حشر انقلاب " ، اراده و همت وصف‌ناپذیر مردم، قاطعانه و هنرمندانه پاسخ معنادار خود به طراحان تحریم انتخابات و علیات روانی و جنگ رسانه ای شومی که در پی ناامید سازی و انصراف مردم از حضور در این آزمون حساس و سرنوشت ساز بود ، را به شایستگی داد.

آنکه در این رویداد ماندگار تاریخی درخشید ، خورشید پرفروغ  ملت بود که در قامت یک "امت مقتدر"  در لبیک به پیشوا و مقتدای خویش ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)،  باشکوه و با صلابت ائتلاف کفار را در هم شکست و منافقان به پناهگاه خزیده را مایوس ساخت .

یوم الله ۲۸ خرداد ، در حقیقت روز پیروزی ملت رشید و قهرمان ایران و میدان شکست و فروپاشی سیاست‌ها ، راهبردها و سناریوهای شیطانی و فریبکارانه دشمن علیه حرم امن جمهوری اسلامی و تخریب ذهنی مردم بود.

بی تردید چشم انداز آینده کشور ، نمایانگر فصل نوین قوی شدن ایران و نقش‌آفرینی های درخشان ملت به ویژه جوانان  پرشور، پیشرو  و پیشران افتخارات ممتاز پیش رو است.

پیروزی فرخنده جنابعالی با رای قاطع ملت شگفتی‌ساز و حماسه آفرین ایران در "سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری" را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی آن برادر مومن ، انقلابی ، مجاهد و مورد اعتماد " امام " و " امت " در این مسند مبارک و خطیر ؛ آمادگی همه جانبه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم افزایی با دولت ها در عرصه خدمتگذاری به مردم شریف و نجیب  و پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم برای تقویت و به‌کارگیری ظرفیت ها و فرصت های تضمین‌کننده  پیشرفت کشور و مانع زدایی از روند بهبود وضعیت زندگی مردم و اندیشیدن به سازندگی شایسته و در شأن میهن اسلامی اعلام می دارم .

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

یکشنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰