۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

ماجرای حمله به بازیگران «دودکش»/ به ما و آیت الله رئیسی ناسزا می گفتند +عکس

یکی از بازیگرانی که به خاطر حمایت از آیت الله رئیسی مورد هجوم افراد ناشناس قرار گرفته گفت: این افراد هنگام درگیری به ما و آیت الله رئیسی ناسزا می گفتند.
کد خبر : ۵۶۱۹۸۹

طی روزهای اخیر تصاویری از «امیر دشتی» و «نصرت میرعظیمی» در فضای مجازی منتشر شد که در آن اعلام شده بود این دو بازیگر به خاطر حمایت از آیت الله رئیسی در جریان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مورد ضرب و شتم واقع شده اند.

ماجرای حمله به بازیگران «دودکش»/ به ما و آیت الله رئیسی ناسزا می گفتند +عکس

در این باره با «امیر دشتی» گفت و گویی داشتیم و او درباره این اتفاق به فارس گفت: من و نصرت میرعظیمی رفقای 18 ساله هستیم و طی این سالها مانند دو برادر همواره با هم بودیم. طی این سالها هم مثل بقیه مردم زندگی کردیم و بعد از اینکه شاهد افت و خیزهای اقتصادی و اجتماعی و عملکرد ضعیف آقای روحانی بودیم، در دوران انتخابات تصمیم گرفتیم برای بهتر شدن شرایط به آقای رئیسی رأی بدهیم.

 

وی ادامه داد: بعد از آن در دوران انتخابات با هم به نقاط مختلف می رفتیم و برای آقای رئیسی و چند کاندیدای شورای شهر تبلیغات انجام می دادیم تا بتوانیم به اندازه سهم خودمان مردم را پای صندوق های رأی بیاوریم. بیشتر هم در مناطق قلعه میر، گلستان، سبزدشت، سلطان آباد و ... تبلیغ می کردیم. تا اینکه روز آخر سوار ماشین بودیم که احساس کردم یک موتور ما را تعقیب می کند.

دشتی اظهارداشت: خیلی به موتور توجهی نکردم و فکر کردم شاید اصلا مسیرش با ما مشترک است. در میانه راه نصرت گفت بایستم تا برود از مغازه خرید کند. پیاده شد و رفت و کمی آمدنش طولانی شد، یکباره دیدم که سرنشینان همان موتور به او حمله کرده اند و مشغول زدنش هستند. سریع از ماشین پیاده شدم و به کمک نصرت شتافتم و توانستم او را از دست آن افراد نجات بدهم.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که از کجا متوجه شدید به خاطر حمایت های انتخاباتی مورد ضرب و شتم قرار گرفته اید؟ پاسخ داد: بعدا از نصرت پرسیدم چگونه به تو حمله کردند که گفت اول با موتور من را زدند و وقتی روی زمین افتادم شروع به زدن کردند. ضمن اینکه همان زمان درگیری از حرف هایشان متوجه شدم که ما و برنامه هایمان را کامل می شناختند و مدام به ما و آیت الله رئیسی ناسزا می گفتند، حرف های زشت می زدند و تهدیدمان می کردند.

وی درباره هویت ضاربان نیز توضیح داد: متاسفانه موتوری که با آن به ما حمله کردند، فاقد پلاک بود و ما نتوانستیم ردی از آنها شناسایی کنیم ولی بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفتم و پلیس در حال پیگیری پرونده است.

دشتی درباره آخرین وضعیت نصرت میرعظیمی نیز گفت: خوشبختانه بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردیم و در حال حاضر مرخص شده و مراحل درمانی را در منزل می گذراند.