۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

صحبت‌های وزیر کشور در خصوص اخلال در روند رای گیری

صحبت‌های وزیر کشور در خصوص اخلال در روند رای گیری
وزیر‌ کشور گفت: رای گیری در هیچ شعبه ای متوقف نشده و نمی شود و اگر اختلال و اشکالی پیش آید البته در میان ۷۰ هزار شعبه این مساله می تواند طبیعی باشد، فرایند رای گیری آفلاین انجام می شود.
کد خبر : ۵۶۱۷۵۹

رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران درباره تعلل های ایجاد شده در برخی شعب اظهار داشت: ما 70 هزار شعبه داریم، در برخی شعب برق قطع می شود و در برخی شعب اتفاقاتی برای دستگا‌ه‌ها رخ می دهد؛‌ولی بلافاصله مشکلات مرتفع و رای گیری از سر گرفته می شود. لذا به هیچ وجه رای گیری متوقف نمی‌شود؛ زیرا عوامل اجرایی ثبت اطلاعات و روند اخذ رای را به صورت آفلاین انجام می دهند و پس از رفع مشکل اطلاعات را وارد سیستم‌ها می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ساعت 7 رای گیری اغاز شده است گفت: رای گیری در هیچ شعبه ای متوقف نشده و نمی شود و اگر اختلال و اشکالی پیش آید که برای 70 هزار شعبه این مساله می تواند طبیعی باشد، فرایند رای گیری آفلاین انجام می شود و سپس اطلاعات ثبت می شود.

وی درباره تاخیر رای گیری در برخی شعب خارج از کشور گفت: اطلاعات دقیقی در این خصوص ندارم.

وزیر کشور درباره عدم ارسال صندوق سیار برای بیماران کرونایی گفت: همیشه برای بیمارستان ها صندوق سیار وجود دارد و در این دوره حتی برای بیماران قرنطینه کرونا نیز این مساله پیش بینی شده است.