۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸

جمیله علم الهدا: رئیسی به دعوت مردم وارد انتخابات شد/وحدت مهمترین اصل انقلاب است

جمیله علم الهدا: رئیسی به دعوت مردم وارد انتخابات شد/وحدت مهمترین اصل انقلاب است
همسر آیت الله رئیسی وحدت را تنها راه مقابله با کفر و استکبار دانست و گفت: آیت الله رئیسی به دعوت مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته و فقط مردم باید حامی او باشند.
کد خبر : ۵۶۱۶۰۷

جملیه علم الهدا دقایقی پیش در ادامه سفر خود به استان دارالعباده با حضور در گردهمایی حامیان آیت الله رئیسی در استان یزد، اظهار کرد: آیت الله رئیسی به دعوت مردم پا به عرصه انتخابات گذاشتند و مردم باید حامی وی باشند.

به گزارش فارس وی با اشاره به اهمیت زندگی مسالمت آمیز ادیان مختلف در استان یزد، افزود: مردم ایران بدانند کاسبان تفرقه قصد نفاق در کشور را دارند و به دنبال تفرفه بین ملت ایران هستند.

همسر آیت الله رئیسی ادامه وحدت را تنها راه مقابله با کفر و استکبار دانست و گفت: بزرگترین اصل انقلاب اسلامی وحدت است و دشمنان قصد دارند با اجرای توطئه های شوم این مهم را در کشور متزلزل و بین مردم ایران اسلامی تفرقه ایجاد کنند.

علم الهدا با بیان این‌که اصولگرایان و اصلاح طلبان نباید بازیچه دست بیگانگان شوند، تصریح کرد: تفاوت نباید به اختلاف و نزاع تبدیل شود.

وی امتیاز بزرگ آیت رئیسی را سربازی مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: تمام ملت ایران باید با ملاک قرار دادن وحدت سربازی ولایت فقیه را مد نظر خود قرار داده و با تمام توان از ارزش های اسلامی و دینی ایران حراست کنند.

همسر آیت الله رئیسی خطاب به زنان ایران زمین تأکید کرد: استبداد جنسی یکی از راه های باز شدن پای استعمارگران است و ما نباید بگذاریم استعمارگران به نظام اسلامی ایران نفوذ کنند.

وی در پایان زنان را عامل نهادیه سازی معنویت در خانواده‌ها دانست و خاطرنشان کرد: صیانت از خانواده به واسطه حضور و اراده زنان ایجاد می شود.