۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

واکنش دانشگاه آزاد به وعده قاضی‌زاده هاشمی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد به وعده انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی درباره همسان‌سازی حقوق دانشگاه آزادی‌ها واکنش نشان داد.
کد خبر : ۵۶۱۵۱۶

فرزاد جهان بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به یکی از وعده های امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره دانشگاه آزاد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: آقای قاضی‌زاده اگر باقی وعده هایتان مثل وعده در مورد دانشگاه آزاد باشد، واویلاست.

واکنش دانشگاه آزاد به وعده قاضی‌زاده هاشمی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: آقای قاضی زاده اعلام کردند از طریق سرمایه های راکد دانشگاه، همسان سازی حقوق دانشگاه آزاد با وزارت علوم را پیگیری می کنند بدون آنکه به شهریه دانشجو اضافه کنند، با یک حرف، خواستند دل کارکنان و دانشجویان و هیات علمی عزیز ما را یکجا به دست بیاورند.

جهان بین ادامه داد: اینکه از طریق سرمایه های راکد می خواهند شش هزار میلیارد در سال حاصل کنند و حقوق را دو برابر کنند، به یک شعبده بازی می ماند. بگذریم که یکسال، سال بعدی هم دارد. امیدوارم در مورد سایر حوزه‌ها چنین شعبده بازی نکنند.

او افزود: بهبود وضعیت معیشت اولویت اصلی مسئولین دانشگاه است اما افزایش درآمد و نیز بهبود معیشت، پیچیدگی های بسیار دارد و در حال حاضر با کار کارشناسی و جدیت، دانشگاه در حال پیگیری و حل آن است و گامهایی جدی برداشته و باز برخواهد داشت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: مردم فریبی و آسان سازی شایسته نیست امیدوارم ایشان چنین قصدی نداشته باشد.

گفتنی است، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز گذشته در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «دانشگاهیان دانشگاه آزاد! فریاد اعتراض شما را طی هفته جاری شنیدم. ان‌شاءالله پیگیر اصلاح اساسنامه و همسان‌سازی حقوق اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های دولتی از طریق سرمایه‌های راکد مانده این دانشگاه بدون تحمیل فشار مالی به دانشجویان خواهم بود.»