۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰

انفجار بالن آتش‌زا در نزدیکی شهرک صهیونیستی اطراف غزه

انفجار بالن آتش‌زا در نزدیکی شهرک صهیونیستی اطراف غزه
در واکنش به راه پیمایی پرچم صهیونیست‌ها در مناطق قدس اشغالی، فلسطینیان غزه با ارسال بالن‌های آتش‌زا، شهرک‌های صهیونیستی اطراف را به آتش کشاندند.
کد خبر : ۵۶۱۴۷۸

جوانان فلسطینی در نوار غزه روز سه‌شنبه در واکنش به اقدام صهیونیست‌ها در برگزاری راهپیمایی تحریک آمیز پرچم در قدس اشغالی، اقدام به ارسال بالن‌های آتش‌زا کرده که این بالن‌ها باعث بروز چند آتش سوزی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، از صبح سه‌شنبه دست کم بروز 26 آتش سوزی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه گزارش شده است.

منابع صهیونیستی نیز گزارش دادند که نه تنها بالن‌های آتش‌زا، بلکه عصر روز سه‌شنبه یک بالن بمب‌گذاری شده در اطراف شهرک‌های صهیونیستی نوار غزه منفجر شده است.

عصر امروز صدها شهرک‌نشین صهیونیست در خیابان‌های قدس راهپیمایی تحریک آمیز پرچم را برگزار کردند.

فلسطینیان نیز در واکنش به این راهپیمایی، تظاهراتی را در بیت لحم و نوار غزه برگزار کردند.

وبسایت عبری‌زبان واللا نیز امروز نوشت در حالی که صهیونیست‌های تندرو در بیت‌المقدس امشب (سه شنبه) اقدام به برپایی راهپیمایی تحریک‌آمیز «پرچم» می‌کنند، شهرک‌نشینان اطراف منطقه غزه از اینکه این مراسم به جنگ دیگری با گروههای مقاومت منجر شود، هراس دارند و از اقدام صهیونیست‌های بیت‌المقدس عصبانی هستند.

در پی برگزاری «راهپیمایی پرچم» از سوی صهیونیست‌ها  در عصر روز سه شنبه در قدس اشغالی، وزارت جنگ این رژیم  از استقرار سامانه گنبد آهنین اطراف این شهر خبر داد.

این تظاهرات قرار بود ابتدا دهم ماه مه برگزار شود که به دنبال درگیری صهونیست‌ها با مقاومت این تظاهرات به تعویق افتاد.

حدود ۳۰ سال است که صهیونیست‌ها یک راهپیمایی تحت عنوان راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی برگزار می‌کنند و با در دست گرفتن پرچم رژیم صهیونیستی شعارهایی علیه فلسطینی‌ها سر می‌دهند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانه‌ای اعلام کرده که چندین آتشبار از سامانه گنبد آهنین را از بیم حملات راکتی مقاومت اطراف قدس اشغالی مستقر کرده است.