۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

بلایی که نتانیاهو بر سر همسایه‌های بنت آورد

بلایی که نتانیاهو بر سر همسایه‌های بنت آورد
نتانیاهو با تصمیم خود برای عدم ترک فوری مقر اقامت نخست وزیری در خیابان بالفور قدس از یک سو و افزایش تهدیدها علیه جان نفتالی بنت از سوی دیگر شرایط منطقه محل سکونت فعلی وی را برای همسایگانش غیرقابل تحمل کرده است.
کد خبر : ۵۶۱۳۴۹

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل در گزارشی در این رابطه خبر داد: همسایگان نفتالی بنت از افزایش شدید  پست های ایست و بازرسی و محدودیت های اعمال شده برای آنها درکنار حضور گسترده نیروهای امنیتی در اطراف منازلشان به شدت عصبانی هستند.

یکی از همسایه های نفتالی بنت در منطقه رعنانا که اکنون همسایه نخست وزیر اسرائیل است به این شبکه تلویزیونی عبری زبان گفت برای رفتن بنت از این محل لحظه شماری می‌کنیم، شرایط برای ما غیر قابل تحمل شده است ، ما اکنون در حال پرداخت بهای تشکیل کابینه بدون نتانیاهو هستیم.

به گفته خبرنگار این شبکه از بامداد امروز دوشنبه شرایط در این محله به شدت تغییر کرده و امنیتی شده  است.

به گفته این خبرنگار اهالی این منطقه از یک سو باید با تدابیر شدید امنیتی (از بیم ترور بنت) مواجه شوند و از سوی  دیگر تظاهرات وتحصن مخالفان وی را که در اطراف این منطقه در حال انجام است را تحمل نمایند.

یکی دیگر از همسایه ها هم در این باره گفت : این که ما به خاطر زندگی بنت و تبدیل شدنش به نخست وزیر باید مشکلاتمان چند برابر شود امری غیر قابل قبول است، اگر مشکلی برای بنت وجود دارد بهتر است  او از این محل برود.

گفتنی است بنیامین نتانیاهو وخانواده اش به دلیل آنچه آماده سازی برای اسباب کشی عنوان می‌کنند فعلا حاضر به تخلیه مقر اقامت نخست وزیری نیستند در عین حال سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل (شاباک) هم اعلام کرده است احتمال ترور نفتالی بنت بسیار زیاد بوده و اطلاعاتی در مورد این امر به دستش رسیده است امری که باعث شده است تدابیر امنیتی پیرامون وی و خانواده اش به شدت افزایش پیدا کند.