۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

اظهارات اسکوچیچ قبل از بازی حساس با عراق

اظهارات اسکوچیچ قبل از بازی حساس با عراق
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید بازی‌های قبل را فراموش کنیم چون یک قدم تا به موفقیت پایان رساندن این تورنمنت باقی مانده است.
کد خبر : ۵۶۱۳۰۳

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با عراق در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ اظهار داشت: قبل از اینکه به بحرین بیاییم می‌دانستیم که باید چهار بازی را ببریم. این مساله روی ما فشار وارد کرد. این مسابقه از بقیه بازی‌ها سخت‌تر است. در عین حال تیم خوبی داریم و جو تیممان عالی داریم. هر چه در توان داریم می‌گذاریم تا به برتری برسیم. برای تیم عراق احترام زیادی قائل هستیم. آنها مربی و بازیکنان خوبی دارند. در مجموع عراق تیم قابل احترامی است.

وی در ادامه افزود: ما درباره ترکیب عراق اطلاعات کاملی نداریم اما مطمئنا مقابل ما بهترین ترکیبشان در درون زمین خواهد بود. همیشه وقتی یک بازیکن بازی می‌کند معنی‌اش این است که یک بازیکن دیگر باید بیرون بنشیند.

سرمربی ایران درباره جو اردوی تیم گفت: در مورد جو تیم هم باید بگویم که اوضاع خوبی داریم. خیلی دوست دارم این جو به بازیکنان درون زمین منتقل شود. هنوز یک قدم مانده و باید بازی‌های قبل را فراموش کنیم چون یک قدم تا به موفقیت پایان رساندن این تورنمنت باقی مانده است.

دیدار تیم‌های ایران و عراق از ساعت ۲۱ آغاز خواهد شد. این دیدار در ورزشگاه خلیفه بحرین و با قضاوت تانتاشف ازبکستانی به انجام می‌رسد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز