۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

رضایی: برای ایجاد قطب های اقتصادی در کشور برنامه داریم

رضایی: برای ایجاد قطب های اقتصادی در کشور برنامه داریم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه ما ایجاد مناطق اقتصادی در کشور است، این طرح متناسب با ظرفیت‌های هر استان است.
کد خبر : ۵۶۱۲۲۷

محسن رضایی عصر یکشنبه در گفتگوی تلویزیونی با مردم ایلام اظهار کرد: مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی برجای گذاشته‌اند که دولت‌ها موظف هستند به این استان خدمات رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت اقدام و تحول برای هر استان متناسب با ظرفیت آن استان برنامه دارد، گفت: برای استان ایلام نیز بر اساس ظرفیت‌های این استان، سند اقدام پیشرفت تهیه می‌شود.

رضایی عنوان کرد: البته برنامه ما ایجاد مناطق اقتصادی در کشور است، این طرح متناسب با ظرفیت‌های هر استان است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: برنامه مهم ما استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد تجاری مهران برای توسعه تجاری با عراق است.

وی گفت: باید از ظرفیت‌های تردد زوار و اربعین برای توسعه استان استفاده شود، توسعه آزادراه‌های این استان برای تسهیل در تردد زوار در دستور کار قرار می‌گیرد.

رضایی عنوان کرد: توسعه صنایع تبدیلی برای استفاده از ظرفیت‌های دامداری و کشاورزی در استان ایلام از دیگر برنامه‌های دولت اقدام و تحول است.

وی افزود: بیکاری در این استان با وجود منابع عظیم نفت و گاز قابل قبول نیست، حتماً این موارد مورد توجه ویژه دولت ما قرار می‌گیرد.

وی گفت: بنا داریم تصمیم گیری ها را از مرکز کشور به سمت استان‌ها و شهرهای مختلف بکشانیم.