۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۲

برادرکشی به خاطر حمایت از پدر

برادرکشی به خاطر حمایت از پدر
اواخر شهریور سال گذشته مرد ۴۰ ساله‌ای به نام میلاد در خانه‌اش واقع در جنوب تهران به قتل رسید.
کد خبر : ۵۶۰۸۱۷

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد برادرش بهنام عامل قتل است. وقتی بهنام دستگیر شد، گفت: برادرم همه اموال پدرم را تصاحب کرده بود؛ پدرم یک زمین کشاورزی داشت که میلاد به بهانه اجاره و کار روی زمین آن را از پدرم گرفت اما هیچ پولی بابت اجاره پرداخت نمی‌کرد مدام هم پدرم را اذیت می‌کرد. تنها منبع درآمد پدرم همین زمین بود اما میلاد کاری کرده بود که پدر و مادرم به نان شب محتاج باشند فکر می‌کرد چون پسر بزرگ خانواده است، حق دارد هر کاری بکند. من وقتی می‌دیدم چقدر پدرم از دست او ناراحت است، عصبانی می‌شدم. تا اینکه یک روز برادرم را به همراه همسر و فرزندش به خانه‌ام دعوت کردم تا در این باره با او صحبت کنم اما او نیامد. بعد پدرم گفت میلاد او را کتک زده است. من از شنیدن این ماجرا بشدت عصبانی شدم و به سراغ برادر بزرگم رفتم. می‌خواستم با او صحبت کنم اما او حاضر به صحبت  نشد و من به رویش چاقو کشیدم. در آن درگیری چاقو ناخواسته به سینه او خورد که کشته شد.

وی در حالی که ابراز پشیمانی می‌کرد، گفت: رفتارهای برادرم باعث شد مادرم از غصه بمیرد. او حتی پدرم را تهدید به قتل کرده بود. به همین خاطر به رویش چاقو کشیدم. من فقط قصد ترساندن برادرم را داشتم نه کشتن او را.
متهم ادامه داد: بچه‌های برادرم برای من درخواست قصاص کرده‌اند من به آنها حق می‌دهم که ناراحت باشند خودم از اینکه چنین اتفاقی افتاده است، بسیار ناراحتم. من درخواست بخشش دارم و حاضرم هر طور که آنها می‌گویند، این اشتباه بزرگم را جبران کنم. البته آنها خودشان می‌دانند که پدرشان چه کارهایی می‌کرد و اختلافی که بین ما و برادرم بود، بسیار قدیمی بود. حتی چندبار سر این موضوع با همسر برادرم هم صحبت کردم ولی کارهای برادرم قابل کنترل نبود.
پس از اعترافات متهم و تکمیل تحقیقات پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا پای میز محاکمه بایستد.