۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶

سعید محمد: عده‌ای از کارگزاران نظام امروز کاخ نشین شده‌اند

سعید محمد: عده‌ای از کارگزاران نظام امروز کاخ نشین شده‌اند
فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)گفت: مسئولان دولتی باید پاسخگوی پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان به ۱۱ نفر باشند.
کد خبر : ۵۶۰۷۹۶

سعید محمد عصر امروز در همایش بزرگ حامیان رئیسی در پارک ولایت یاسوج اظهار داشت: بانک‌ها با واحدهای تولیدی همکاری نمی‌کنند و به آن‌ها وام نمی‌دهند اما 11 نفر در کشور 90 هزار میلیارد تومان وام دریافت کرده‌اند که اگر این میزان تسهیلات به تولید تزریق شده بود بدون شک در حوزه اشتغال و رونق تولید اتفاق‌هایی می‌افتاد.

وی با اشاره به اینکه مدیران با نشستن پشت درهای بسته و نظارت از داخل خودرو نمی‌توانند مشکلات مردم را رفع کنند، عنوان کرد: ریل اقتصادی کشور باید عوض شود و براساس اصلاحات نظامات مالیاتی و تولید از منابع موجود در کشور این امکان را فراهیم خواهد آورد که در اختیار توسعه استان‌ها قرار بگیرد.

محمد با اشاره به افزایش قیمت‌ها و ثابت ماندن یارانه‌ها ابراز کرد: مشکلات را با تکیه بر مردم خود باید حل کنیم همانگونه که امام با تکیه بر مردم کارهای بزرگ کرد و نگاه به خارج از کشور نداشت و عده‌ای از کارگزاران نظام امروز کاخ نشین شده‌اند.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) افزود: ما امروز به دنبال این هستیم که در گام دوم انقلاب نمونه‌ای از حکمرانی اسلامی مبتنی بر اندیبشه ناب اسلامی در کشور اجرا شود چیزی که تا امروز محقق نشده و دیدگاه غربی نگذاشته طعم شیرین عدالت اجتماعی در کشور اجرا شود.

محمد بیان کرد: ما دو قطبی‌ها را قبول نداریم و بزرگترین مشکل کشور را دو قطبی سازی می دانیم و اصولگرا و اصلاح طلب راه حل مشکل مردم نیست بلکه باید مدیرانی در طراز انقلاب اسلامی انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه ما مدیرانی انقلابی و غیر انقلابی داریم، تصریح کرد: مدیر انقلابی برخاسته از مردم است با مردم حشر و نشر دارد و در بین آنان است و در جهت حل مشکلات آنان گام برمی‌دارد و در جهت رفع تبعیض و بی عدالتی گام بر می‌دارد.

محمد، شهید رجایی و حاج قاسم سلیمانی را نمونه مدیر انقلابی دانست و ادامه داد: مدیران غیر انقلابی بر اساس منفعت طلبی خود، خانواده قبیله و حزب خود کار می‌کند و فرصت‌ها را به صورت ناعادلانه تقسیم و ثروت را ناعادلانه توزیع می‌کنند و در درآمدها تبعیض قائل می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه مدیرانی که در کاخ‌های طاغوت جا خوش کرده‌اند در طراز انقلاب اسلامی نیستند، گفت: مدیران غیر انقلابی به بیت المال تعرض می‌کنند و پدیده شوم آقازاده‌ها و ژن‌های خوب را دارند در حالی ژن خوب، مردم هستند نه کارگزاران منفعت طلب.

محمد با اشاره به اینکه اصلاح طلب و اصولگرا آ‌درس غلط است بلکه باید به دنبال مدیران انقلابی باشیم، تصریح کرد: مدیران یا خادم و یا خائن به ملت هستند، امروز مردم در فشار و تنگنا هستند و مردم از کارگزاران خود گلایه دراند مشکلات کشور در هم تنیده شده و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اعتیاد، فقر، فساد ، تبعیض و اشتغال مردم را رنج می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه امروز در کشور نیازمند مدیرانی از جنش شهید رجایی‌ها، سلیمانی‌ها، چمران‌ها و باکری‌ها هستیم، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمود تنها راهکار رفع مشکلات یک مدیریت جهادی و انقلابی است و باید تغییر نسل مدیرتی اتفاق بیفتند و علاج مشکلات کشور روی کار آمدن جوانان است و روش ها و ساختارها باید جوان شود تا از این ظرفیت‌ها بتوانیم استفاده کنیم.

محمد گفت: شما می‌خواهید سرنوشت 4 سال آینده خود و خانواده‌ خود را رقم بزنید باید کسی را انتخاب کنید که معتقد به توان داخلی و جوانان باشند، پاک دست باشند، ضد فساد و تبعیض باشند و کارنامه و برنامه داشته باشد.