۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۳

جوان ۲۳ ساله قربانی نگاه به قاتل

جوان ۲۳ ساله قربانی نگاه به قاتل
فرمانده انتظامی استان قم گفت: طی عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان، قاتل ۲۶ ساله که جوانی ۲۳ ساله را به قتل رسانده و متواری شده بود دستگیر شد.
کد خبر : ۵۶۰۷۶۴

سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پی وقوع یک درگیری منجر به قتل در قم، موضوع با توجه به حساسیت آن بلافاصله در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه کاراگاهان این پلیس و اکیپ بررسی صحنه به همراه بازپرس محترم ویژه قتل عازم بیمارستان شده و با مشاهده مقتول قتل صورت گرفته تایید شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس کارآگاهان پلیس آگاهی جهت انجام تحقیقات به محل درگیری اعزام و با بررسی و اقدامات انجام شده هویت قاتل را شناسایی و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

میرفیضی افزود: با تلاش های صورت گرفته ابتدا همدست متهم دستگیر و مشخص شد چند روز قبل از درگیری، مقتول و قاتل در یک مغازه ساندویچی به خاطر نگاه کردن به یکدیگر با هم درگیر می شوند و این کینه ادامه داشته تا اینکه روز حادثه عده ای نیز به این ماجرا اضافه و قتل با سلاح سرد به وقوع می پیوندد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه قاتل اهل یکی از کشورهای همسایه است، اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان متهم را در یکی از خیابان های اصلی به همراه ۴ تن از همدستانش دستگیر کردند.

میرفیضی با بیان اینکه نامبرده دارای یک فقره سابقه کیفری است، گفت: متهم طی تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به جرم خود اعتراف کرد و در نهایت پس از تشکیل پرونده به همراه سایر همدستان برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.