۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۶

نگاهی دوباره به ناتاشا و اصغر کپک در برنامه «۱۴ اینچ»

نگاهی دوباره به ناتاشا و اصغر کپک در برنامه «۱۴ اینچ»
با حضور مهدی فخیم‌زاده و محمد صادقی در تلویزیون، سریال «خواب و بیدار»، سوژه این هفته برنامه «۱۴ اینچ» شد که در آن، خاطرات همکاری و تقابل دو شخصیت ناتاشا و اصغر کپک، مرور می‌شود.
کد خبر : ۵۶۰۷۵۴

برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» به‌تهیه‌کنندگی فرزام محبی و اجرای امین زندگانی،  این هفته گفت‌وگویی با مهدی فخیم‌زاده، کارگردان «خواب و بیدار» و محمد صادقی، بازیگر این سریال خواهد داشت.

فخیم‌زاده، «خواب و بیدار» را در سال ۱۳۸۰ ساخت که در سال ۱۳۸۱ از شبکه یک سیما پخش شد.

در این سریال، ناتاشا با بازی رویا نونهالی که یک خلافکار حرفه‌ای است، پس از سال‌ها به ایران برمی‌گردد. او با عبدالله که یک خلافکار سابقه‌دار بوده، شروع به سرقت مسلحانه می‌کنند. پس از مدتی، پسر عبدالله دستگیر می‌شود و دامادش نیز در سرقتی مسلحانه، توسط پلیس زخمی می‌شود. تا این‌که...

مهدی فخیم‌زاده (در نقش اصغر کپک)، رویا نونهالی (در نقش ناتاشا)، دانیال حکیمی، محمد صادقی، لادن طباطبایی، حبیب دهقان‌نسب، کامران تفتی، اردشیر تفتی، حسین فلاح، متین عزیزپور، لیلا برخورداری، ثریا حلی، اکبر قدمی، میرمحمد تجدد و انوشیروان فاطمی، در این سریال پلیسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

محمد صادقی که در «خواب و بیدار» نقش سروان مرتضی حسینی را ایفا کرده است، در این برنامه، از خاطرات و حواشی کار در این سریال خواهد گفت.

این برنامه تلویزیونی هر هفته میزبان بازیگران و عوامل سریال‌های خاطره‌انگیز تلویزیون است که جمعه شب‌ها ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود. تکرار این برنامه شنبه‌ها، ساعت‌های ۷ و ۱۹ پخش می‌شود.