۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
فصل رویش بادمجان دور قاب‎چین‎ها در دولت مستقبل!

کوچ آفتاب‎پرستان قدرت‎طلب به سمت بوی کباب ...

فضای کشور روز به روز انتخاباتی‌تر می‌شود و رقابت کاندیدا‌ها در جلب نظر مردم به خود، در حال شدت گرفتن است. در این بین، اما جذابیت این انتخابات تنها به ظواهر آن محدود نشده و چه بسا در بطن و پشت پرده آن، سوژه‌های جالبی را بتوان یافت که نظر‌ها را بیشتر به خود معطوف می‌کند.
کد خبر : ۵۶۰۵۵۵

فضای کشور روز به روز انتخاباتی‌تر می‌شود و رقابت کاندیدا‌ها در جلب نظر مردم به خود، در حال شدت گرفتن است. در این بین، اما جذابیت این انتخابات تنها به ظواهر آن محدود نشده و چه بسا در بطن و پشت پرده آن، سوژه‌های جالبی را بتوان یافت که نظر‌ها را بیشتر به خود معطوف می‌کند.

رقابت کاندیدا‌ها

به گزارش صراط نیوز به استناد نظرسنجی‌های انتخاباتی، برآورد‌ها از پیشتازی معدودی از کاندیدا‌ها حکایت دارند و همین امر موجب شده تا سیل دوستداران فاتحین احتمالی انتخابات، روز به روز در حال افزایش بوده و استقبال بیشتری نسبت به ایشان شکل بگیرد. در این میان، اگرچه بسیاری از هواخوان این قبیل کاندیدا‌ها بدون هیچ چشم‎داشت و با آرای ایمانی خود به حمایت از نامزد مدنظرشان می‌پردازند، اما در سوی دیگر، کم نبوده و نیستند فرصت طلبانی که هر برگه رأی خود را در مثابه مال التجاره‌ای می‌دانند که آن را فقط و فقط خرج نامزدی خواهند کرد که اهل حساب و کتاب و صدالبته سفره‎دار باشد!

علیرغم اینکه جذب حداکثری از بدیهیات عرصه انتخابات است و نمی‌توان نامزد‌ها را بابت وجود ناخالصی در حلقه نزدیکانشان ملامت نمود، اما اگر تعداد این قبیل افراد طماع در ستادها، از حد متعارف تجاوز کند، آنگاه دولت مستقبل نه تنها کاری از پیش نخواهد برد بلکه به گعده سهامداران خاصی بدل خواهد شد که هرکدام بشکل ملوک الطوایفی، تنها منافع باند خود را دنبال خواهند کرد.

از اواخر دهه ۶۰ به این سو، قماشی در عرصه سیاسی کشور سربرآوردند که به حزب باد شهرت یافتند و هیچ ابایی از تغییر مواضع مذبذبانه خویش نداشتند. متهمان ردیف اول ایزولاسیون فرهنگی و اجتماعی در دولت سردار سازندگی، همزمان با وزیدن نسیم دوم خرداد در نیمه دهه هفتاد، به ناگهان با محاسن تراشیده و یقه‌های باز شده، منادی آزادی بیان شدند و در جرگه حواریون جناح نوظهور اصلاحات درآمدند. هشت سال بعد، اما همزمان با برخاستن بوی الرحمن اصلاح طلبان، نرخ روز نان به بهای همراهی با معجزه هزاره سوم معامله می‌شد؛ لذا این عده بدون فوت وقت، جملگی در صف سفارش کاپشن‌های احمدی نژادی به خط شدند. سپس با فرا رسیدن اجل دولت مهرورزی، دَم زدن از اعتدال و سجده به کدخدا، سکه رایج در بازار اهالی سیاست شد؛ از این رو اعضای حزب باد با بازگشت به تنظیمات کارخانه، اینبار در زیر چتر تدبیر و امید گردهم آمدند!

اینک نیز در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، بادمجان دور قاب چین ها، با فراموشی گذشته بی ثبات خویش، کوچیدن به سمت بوی کباب را آغاز نموده اند و درصددند تا با تعویض ریل و تغییر چهره، رزق و روزی شان را حداقل تا چهار سال آینده گارانتی کنند. با این وجود، واجب است تا هریک از نامزدها، با پالایش حلقه اطرافیان خود، مانع از نفوذ آفتاب پرستان در میان آن‌ها شوند چرا که در غیراینصورت، حتی با داشتن بهترین برنامه‌ها برای اداره دولت آینده، کاری از پیش نخواهند برد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
۰
۰
بوی کباب انسان را مست میکند
حزب الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
۰
۰
سلام
صراط حتما این متن رو منتشر کنین تا به عنوان هشدار در نظر داشته باشن
صراط احسنت درد دل بچه های حزب الهی و ولایی رو بیان کردی
افرادی رنگ عوض کردن که تا دیروز رهبری و سیاست‌های ایشون و نظام رو زیر سوال می برن
متاسفانه در زیر شاخه های یکی از کاندیداهای انقلابی افرادی حکم میگیرن که آدم مشکوک میشه و گمان میریم که اینها اومدن کاندیداهای انقلابی رو خراب کنن.
افراد مسله دار و پرونده دار که همگی نزد دستگاه‌های نظارتی مستند هست
باید کاری کرد .نفوذ به سرعت در ستادهای کاندیدهای انقلابی در حال انجامه
افرادی که تا دیروز اصلاح طلب و غرب زده بودند الان شدند انقلابی
حزب اللهی و بسیجی هایی ولایی به معنای واقعی کنار گذاشته شدن
واقعا این زنگ خطره