۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
انتخابات ۱۴۰۰

رنجبران: رسانه ملی تمام و کمال آماده برگزاری مناظره هاست/ آغاز پخش زنده از ورود کاندیدا‌ها

رنجبران: رسانه ملی تمام و کمال آماده برگزاری مناظره هاست/ آغاز پخش زنده از ورود کاندیدا‌ها
مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما گفت: رسانه ملی همه تمهیدات را برای برگزاری اولین مناظره انتخاباتی به صورت تمام و کمال برای کاندیداها مهیا کرده است.
کد خبر : ۵۶۰۳۳۵

محمدحسین رنجبران در گفت و گو با فارس گفت: طبق مصوبه کمیسیون تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، نخستین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز ساعت ۱۷ با طرح پرسش های اقتصادی از نامزدها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همان طور که پیش از این هم اعلام شده سازمان صداوسیما از ماه ها پیش آماده سازی استودیوها و شیوه برگزاری و پخش مناظره ها را آغاز کرده بود و امروز هم همه تمهیدات را برای برگزاری اولین مناظره انتخاباتی به صورت تمام و کمال برای کاندیداها مهیا کرده است.

رنجبران تصریح کرد: طبق برنامه قبلی، نامزدها از ساعت 15 ورودشان به سازمان آغاز خواهد شد که به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد. پس از آن هرکدام از آنها گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران حاضر خواهند داشت که آن هم زنده به روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: پس از آن نامزدها به اتاق ویژه هدایت خواهند شد تا زمان برگزاری مناظره فرا برسد و پس از آن ورود کاندیداها به استودیوی برگزاری مناظره را خواهیم داشت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما گفت: تمام پروتکل ها و تشریفات برای برپایی یک مناظره انتخاباتی از سوی صداوسیما مهیا شده و امیدواریم کاندیداها هم از این فرصت به شایستگی بهره ببرند.