۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

آتش سوزی در بیمارستان محب کوثر + جزییات و عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در بیمارستان محب کوثر خبر داد و گفت: در این حادثه ده‌ها نفر نجات یافتند.
کد خبر : ۵۶۰۲۳۴

جلال ملکی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در ساعت ۲۳:۴۸ شب گذشته یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستانی واقع در یوسف‌آباد خیابان بیست و سوم به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان سریعاً از چهار ایستگاه به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

آتش سوزی در بیمارستان محب کوثر + جزییات و عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: مشاهده کردند که این بیمارستان ۷ طبقه دارد که از این ۷ طبقه سه طبقه زیر زمین است و آتش‌سوزی در طبقه منهای یک در قسمت رادیولوژی رخ داده است.

ملکی بیان کرد: آتش‌نشانان مشاهده کردند که تمامی سقف کاذب و سیم‌ها آتش گرفته و دود زیادی محل را فرا گرفته و تعداد زیادی از بیماران در وضعیت ناایمن هستند.

آتش سوزی در بیمارستان محب کوثر + جزییات و عکس

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان دهها نفر را با تخت و ویلچر جابجا کردند و به ساختمان مجاور انتقال دادند تا از حادثه و اتفاقات مربوط به آتش‌سوزی در امان باشند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در ساعت ۲:۳۴ بامداد این عملیات به پایان رسید، آتش خاموش و تخلیه دود انجام شد.

آتش سوزی در بیمارستان محب کوثر + جزییات و عکس

ملکی در پایان گفت: ذکر این نکته ضروری است آتش‌نشانانی که در این عملیات شرکت کردند، افرادی بودند که در دو روز گذشته در اطفای حریق پالایشگاه تهران هم انجام وظیفه کرده بودند.