۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

تصادف شدید ۲۰۶ با گاردریل‌ در بزرگراه همت + عکس

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پایتخت از برخورد شدید یک دستگاه پژو ۲۰۶ با گاردریل‌های بزرگراه همت و نجات راننده توسط تیم گشتی پلیس‌‌ راهور خبر داد.
کد خبر : ۵۶۰۰۱۸

سرهنگ مهدی نامجو سرکلانتر پلیس بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس از برخورد شدید سواری پژو 206 با گاردریل های بزرگراه همت و نجات راننده توسط تیم گشتی پلیس راهور خبر داد.

سرهنگ نامجو در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر بزرگراه همت محدوده شیخ بهایی یک دستگاه سواری پژو 206 ناگهان از مسیر خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل های کناری بزرگراه و شکستن چندین گاردریل وسط بزرگراه متوقف می شود.

تصادف شدید ۲۰۶ با گاردریل‌ در بزرگراه همت + عکس

وی افزود : با حضور به موقع کارشناسان منطقه 24 پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه و بدلیل خطرات و اهمیت موضوع و وجود این خودرو در لاین سرعت بزرگراه بلافاصله راننده 206 که درون خودرو محبوس شده بود با تلاش تیم حاضر از خودرو بیرون کشیده و به محل ایمن منتقل شد.

وی گفت: دیگر تیم های مستقر بلافاصله با کمک جرثقیل این خودرو را که در میان گاردریل ها رفته بود خارج کرده و به کنار راه منتقل کردند.

تصادف شدید ۲۰۶ با گاردریل‌ در بزرگراه همت + عکس

سرکلانتر پلیس بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: علل حادثه سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بود؛ عوامل اورژانس نیز در محل به مداوای راننده مصدوم پرداختند.

وی از رانندگان خودروها درخواست کرد که حین حرکت از سرعت و سبقت جدا خودداری کنند تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم.