۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
از رفتن بنفش‎ها خوشحالید یا از خدمات نداشته‎شان؟!

گودبای پارتی دولت با «هشتگ روحانی متشکریم»!

وایرال شدن هشتگ روحانی متشکریم درحالی در روز‌های پایانی زمامداری اعتدالیون صورت می‌گیرد که از همان اواخر سال ۱۳۹۶ و اولین سال از دومین دوره متوالی انتخاب روحانی، حتی جمعی از به اصلاح بازیگران اجاره‌ای حاضر در کمپین‌های انتخاباتی دولت نیز با راه اندازی پویش «از رأی به روحانی پشیمانم» به این حرکت اعتراضی پیوستند و عملاً حساب خود را از حساب دولتمردان بنفش جدا کردند.
کد خبر : ۵۵۹۹۲۳

همزمان با نزدیک شدن به موعد انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری و واپسین روز‌های باقی مانده از عمر بی برکت دولت حسن روحانی، جمعی از کاسبان سیاسی و پیمان خون بسته‌ها با دولتمردان بنفش، با به راه انداختن موج توئیتری همراه با #روحانی_متشکریم تلاش داشتند تا از زحمات هشت ساله اعتدالگرایان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تقدیر نموده و با خاطره‌ای خوش، ایشان را از پاستور بدرقه نمایند!

گودباي پارتي دولت با «هشتگ روحاني متشكريم»!

به گزارش صراط وایرال شدن هشتگ روحانی متشکریم درحالی در روز‌های پایانی زمامداری اعتدالیون صورت می‌گیرد که از همان اواخر سال ۱۳۹۶ و اولین سال از دومین دوره متوالی انتخاب روحانی، حتی جمعی از به اصلاح بازیگران اجاره‌ای حاضر در کمپین‌های انتخاباتی دولت نیز با راه اندازی پویش «از رأی به روحانی پشیمانم» به این حرکت اعتراضی پیوستند و عملاً حساب خود را از حساب دولتمردان بنفش جدا کردند.

در عین حال، استفاده کنندگان از این هشتگ در اوج نفرت روزافزون مردمی از اعتدالیون را تنها در دو دسته می‌توان گنجاند. دسته نخست افرادی هستند که طی این هشت سال به جهت برخورداری بی حساب و کتاب از ثروت و قدرت بادآورده، آنچنان از صدقه سر باند بنفش‌ها به آلاف و الوف رسیده اند که علیرغم به جان خریدن انواع و اقسام ناسزا‌ها و نفرین‌های مردمی، کماکان بعنوان حامیان حسن روحانی شناخته شوند.

دسته دوم، اما فعالان سیاسی، روزنامه نگاران و هواداران دوآتشه کابینه تدبیر و امید بوده اند که طی هشت سال اخیر با ماله کشی بیش از حد و توجیه بی کفایتی‌های محرز اعتدالیون، آنقدر پیشانی سفید بوده اند که حتی معدود پُل‌های توبه و پشیمانی از گذشته را نیز پشت سرشان خراب کرده اند و همچون مَثَل آن فردی که به زمین افتاد، اما بجای بلند شدن، ادامه مسیر را سینه خیز پیمود تا ضایع نشود، ایشان نیز همچنان به حمایت‌های کورکورانه و وقیحانه خود از دولت بی تدبیران ادامه داده و از هیچ عتاب و سرزنشی در این مسیر، نمی‌هراسند!

با این همه، جای دارد تا این قماش، صادقانه از خود بپرسند که به کدام خدمت این دولت دلخوش کرده اند که اینک در هنگامه احتضارش، هشتگ روحانی متشکریم را نشر می‌دهند؟ آمار‌ها نشان می‌دهند که شرایط کشور، پس از هشت سال زمامداری حسن روحانی، حکایت از وضعیتی بغرنجی دارد که اگر تعبیر «زمین سوخته» را برای آن بکار ببریم، گزافه گویی نکرده ایم! تعطیلی صد‌ها کارخانه و مرکز تولید، رانت پاشی ۳۰ میلیارد دلاری ارز و به فنا دادن ۶۰ تُن ذخیره طلای کشور، افزایش ۸ برابری قیمت مسکن و اجاره بها، نزول ۶ پله‌ای اقتصاد ایران، افزایش ۷ برابری نرخ ارز، کاهش هزار درصدی ارزش پول ملی، شکستن رکورد ۶۰ ساله تورم در کشور و...، تنها بخشی از کارنامه دولتمردان بنفش است که هواخواهنش در ستایش از این شاهکارها، برایشان گودبای پارتی به راه انداخته اند!

 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
۰
۰
این هشتگ ها تو سرشون بخوره که مردم رو بدببخت کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
۰
۰
رئیس جمهور ---های ایران و خارج از ایران
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
۰
۰
کم کاری عدم موفقیت دولت روحانی را به پای برجام وامریکا نوشتیم ، امیدوارم دولت اقای رئیسی کمکاری وعدم موفقیت خود را به پای دولت روحانی ننویسه ، چهل ساله این سناریو تکرار میشه و اخرش هم تورم وگرانی وجهش قیمت دلار هر ده سال یکبار بودل وخواهد بود چون کلافکر ایرانیها بجای ساخت ایران ، به فکر پر کردن جیبهای خود از هر راه مفت واسون هست. نه کار وتلاش شبانه روزی