۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
اقدام جالب یک شرکت در هنگ کنگ برای ترغیب مردم به تزریق واکسن؛

واکسن کرونا بزنید تا خانه‌ای مجلل جایزه بگیرید!

واکسن کرونا بزنید تا خانه‌ای مجلل جایزه بگیرید!
مقامات هنگ کنگی با کمک یک بنیاد خیریه قرعه کشی با جوایز هیجان انگیز به راه انداختند تا مردم را برای دریافت واکسن کرونا ترغیب کنند.
کد خبر : ۵۵۹۶۹۹

به نقل از العالم مردم هنگ کنگ با وعده برنده شدن در قرعه کشی آپارتمان یک میلیون دلاری آستین‌هایشان را برای واکسن بالا زدند. توسعه دهندگان املاک روز جمعه اعلام کردند که هرکسی که واکسن کرونا بزند نامش در قرعه کشی آپارتمان یک خوابه بزرگ و مجلل با ارزش ۱.۴ میلیون دلار ثبت خواهد شد. آن‌ها همچنین ۲۰ جایزه دیگر به ارزش ۱۰۰ هزار دلار هنگ کنگ ارائه می‌دهند.

در حال حاضر در هنگ کنگ، کمتر از ۲۰ درصد مردم اولین دوز واکسن را دریافت کرده و کمی بیش از ۱۴ درصد از مردم دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

گروه سینو از بنیاد خیریه Ng Teng Fong و هولدینگ‌های چینی Estates Holdings به دنبال افزایش جذب مردم برای تزریق واکسن گفتند که تمام ساکنان بالای ۱۸ سال هنگ کنگی که هر دو دوز واکسن Covid-19 را دریافت کرده اند، مجاز به ثبت نام در قرعه کشی تا ۱ سپتامبر هستند و این قرعه کشی فقط شامل ساکنان دائمی این شهر می‌شود.

داریل نگ، مدیر بنیاد در بیانیه‌ای گفت: "ما امیدواریم که میزان واکسیناسیون در هنگ کنگ را از طریق این قرعه کشی افزایش دهیم. جزئیات بیشتر در اطلاعیه‌های بعدی منتشر خواهد شد. "
قرعه کشی برای ترغیب به واکسن زدن در کشورهای غربی

پیش از این قرعه کشی واکسن در ایالات متحده آغاز شده بود و ایالت‌های کالیفرنیا، کلرادو، اوهایو، نیویورک و اورگان قرعه کشی جوایز گران قیمت در ازای واکسینه شدن را انجام داده بودند. یک شهر روستایی در فیلیپین اعلام کرد که یک گاو را قرعه کشی خواهد کرد تا انگیزه مردم را برای دریافت واکسن بیشتر کند.