۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۰

افزایش شانس استراماچونی برای حضور در الغرافه

افزایش شانس استراماچونی برای حضور در الغرافه
سرمربی الغرافه طی قراردادی راهی شفیلد یونایتد شد تا احتمال حضور استراماچونی در این تیم قطری افزایش یابد.
کد خبر : ۵۵۹۴۴۹

تیم فوتبال شفیلد یونایتد که در این فصل از رقابت های لیگ جزیره با قرار گرفتن در رتبه بیستم جدول رده بندی به رقابت های چمپیونشیپ یا دسته اول انگلستان سقوط کرد، پل هکینگ بوتوم سرمربی خود را برکنار کرد و با مربی جدید خود نیز قرارداد امضا کرد.

ورزش سه نوشت: باشگاه شفیلد یونایتد شب گذشته با انتشار رسمی خبر حضور اسلاویسا یوکانوویچ سرمربی صربستانی در این تیم، او را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد تا این مربی به صورت رسمی از باشگاه قبلی خود یعنی الغرافه جدا شود.

طی هفته های گذشته اخبار زیادی پیرامون حضور آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و سابق استقلال در الغرافه به گوش می رسید و اکنون با جدایی رسمی اسلاویسا یوکانوویچ از این تیم، شرایط برای حضور سرمربی جدید در الغرافه مهیا شده است.

یوکانوویچ که در ابتدای فصل 2019-2020 هدایت الغرافه را برعهده گرفت، طی دو فصل متوالی، این تیم را به مقام چهارم لیگ ستارگان قطر رساند و به دلیل عدم رضایت مدیران این باشگاه از عملکرد او، قرارداد این مربی صربستانی تمدید نشد و اکنون باید منتظر خبر اعلام سرمربی جدید این باشگاه قطری بود که گفته می شود استراماچونی جدی ترین گزینه الغرافه است.

استراماچونی چند روز پیش در مصاحبه با کالچو مرکاتو گفته بود پیشنهاداتی از چین و قطر دریافت کردم ولی درباره حضورم در این کشورها هنوز صحبتی نمی کنم و در چند روز آینده مشخص خواهد شد چه تصمیمی می گیرم.