۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴

عزیزی‌خادم،نقش کریم باقری را در تیم ملی مشخص کرد

عزیزی‌خادم،نقش کریم باقری را در تیم ملی مشخص کرد
شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد این فدراسیون تمام خواسته‌های سرمربی تیم ملی را برآورده کرده است.
کد خبر : ۵۵۹۲۴۳

شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال اظهار داشت: من فقط صحبتی را که با ملی‌پوشان انجام دادم، به شما (خبرنگاران) می‌گویم. بر حسب وظیفه‌ای که داشتیم در جمع ملی‌پوشان حاضر شدیم. صحبت‌هایی که بود، این بود که از تمام ظرفیت‌هایی که داشتیم استفاده کردیم و تمام خواسته‌های سرمربی تیم ملی برآورده شده است. ان‌شاءالله فردا تیم به کیش می‌رود و اردوی چند روزی در کیش داریم و بعد از آن به منامه خواهیم رفت و چهار بازی حساس و سرنوشت‌ساز را در یک پیچ تاریخی داریم. با توجه به انگیزه‌ای که در بچه‌ها دیدم و باوری که به آن رسیدند امیدوارم به لطف خدا دست پر برگردند و دل 80 میلیون ایرانی را شاد کنند و همه 80 میلیون ایرانی قلب و روح شوند. جا دارد از تمام افرادی که در کنار تیم ملی کمک کردند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم با تشریک مساعی‏، توانمندانه و قدرتمندانه همه به تیم ملی کمک کنیم. ما در یک برهه سرنوشت‌ساز قرار داریم و امیدوارم این اتفاق مبارک بیفتد و تیم ملی ایران بتواند با دست پر از این مسابقات بیرون بیاید. مسابقاتی که واقعاً به فوتبال ملی ایران ظلم شد و به نوعی ظالمانه میزبانی از ما گرفته و به بحرین داده شد. امروز مجدداً حمایت‌مان را از کادر فنی‏، بازیکنانی که از راه دور و لیگ‌های دیگر خودشان را به تیم ملی ملحق کردند، ابراز کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: همچنین امروز معارفه آقای خورشیدی سرپرست محترم تیم ملی و کریم باقری که از مفاخر و سرمایه‌های فوتبال کشورمان است را انجام دادیم‏. از باقری هم به‌عنوان دستیار فنی استفاده خواهیم کرد و هم مدیریت تیم ملی را برعهده خواهد داشت. باقری هم از نظر اخلاقی و هم حرفه‌ای باتجربه است و مدیر مورداعتماد ماست. فضایی که در تیم ملی وجود دارد فضای همدلی است و همچنین در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همه یکدل هستند. امیدوارم همه از ظرفیت‌ها استفاده و کمک کنند. جا دارد از تمامی رسانه‌ها و رسانه ملی هم تشکر کنم. ان‌شاءالله بتوانیم مردم را خوشحال کنیم و نشاط را به جامعه ایران بیاوریم. با این شرایط سخت اقتصادی که وجود دارد، تیم ملی تنها دلخوشی مردم است. تیم ملی نماد انسجام و اتحاد ملی است و امیدوارم که همه کمک کنند. تا آنجا که امکان داشته کم و کاستی‌ها را رفع کردیم و امیدوارم که همه کمک کنند و ان‌شاءالله بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم.