۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۱

فولکس واگن: برند لامبورگینی فروشی نیست

فولکس واگن: برند لامبورگینی فروشی نیست
شرکت فولکس واگن یک پیشنهاد ۷.۵ میلیارد یورویی (۹.۲ میلیارد دلاری) برای لامبورگینی دریافت کرده است، اما اعلام کرد که این برند فروشی نیست.
کد خبر : ۵۵۹۲۱۹

هفته نامه انگلیسی "اتوکار" روز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد اگرچه شرکت فولکس واگن یک پیشنهاد 7.5 میلیارد یورویی (9.2 میلیارد دلاری) برای لامبورگینی دریافت کرده است، اما اعلام کرد که این برند فروشی نیست.

به گزارش تسنیم در گزارش مجله اتومبیل اتوکار آمده است: این پیشنهاد غیر الزام آور شرایط خرید خودروی لامبورگینی را توسط گروه کوانتوم سوئیس مشخص کرده است. این گروه کنسرسیوم مشترکی با شرکت سرمایه گذاری مدیریت دارایی "سنتریکاس" تشکیل داده است.

این گزارش با اشاره به اسناد مربوط به این پیشنهاد تأکید کرد که این کنسرسیوم شامل تضمین های شغلی برای کارمندان موجود لامبورگینی تا 5 سال و ایجاد 850 شغل جدید خواهد بود.

ری استارک، از موسسان گروه کوانتوم، همچنین با تونی پیچ، پسر فردیناند پیچ، رئیس سابق فولکس واگن، به طور مشترک بنیانگذار شرکت خودروسازی پیچ است.

پیشنهاد ارائه شده برای لامبورگینی در حالی مطرح می شود که درباره اقدام فولکس واگن برای حفظ ساختار گسترده خود که شامل برندهایی مانند دوکاتی، آئودی، پورشه و بوگاتی نیز می باشد، تردید وجود دارد.

فولکس واگن تأیید کرد که در این گروه توافق شده است که لامبورگینی، که در گذشته بارها و بارها به عنوان یک نامزد احتمالی واگذاری معرفی شده بود، به عنوان بخشی از فولکس واگن باقی بماند.

سخنگوی برند آئودی در شرکت فولکس واگن که مسئول برند لامبورگینی است، در پاسخ به سوالی در مورد گزارش اتوکار گفت: این موضوع در هیچ یک از مذاکرات این گروه مطرح نشده است. خیر، لامبورگینی فروشی نیست.