۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

ترافیک سنگین در محور‌های هراز و کندوان/ باران در جاده‌های ۱۱ استان

ترافیک سنگین در محور‌های هراز و کندوان/ باران در جاده‌های ۱۱ استان
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور، آب اسک و شاهاندشت و بایجان و مسیررفت و برگشت محدوده سه راهی چلاو خبر داد.
کد خبر : ۵۵۹۲۱۲

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک در آزادراه تهران-کرج-قزوین و آزادراه کرج-تهران

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل پل کلاک تا مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.

* هشت جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است

وی اظهار داشت: در حال حاضر جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر،  محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده پونل-خلخال، محور رباط پشت بادام - بیاضه در استان یزد، جاده شهداد-نهبندان و محور فرعی شمشک-دیزین، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

آشوری گفت: همچنین محور دوآب - بلده در استان مازندران به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

*‌ آزادراه تهران-کرج با 124 هزار تردد پرترددترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج با 124 هزار تردد، آزادراه کرج-تهران با 123 هزار تردد و آزادراه قزوین‌-کرج با 111 هزار تردد، ثبت شد.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع محورهای هراز و کندوان

وی گفت: در حال حاضر در مسیر رفت و برگشت محورهای فیروزکوه، آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران - شمال، در مسیر رفت و برگشت، تردد روان است.

آشوری از بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور، آب اسک و شاهاندشت و بایجان و مسیر رفت و برگشت محدوده سه راهی چلاو خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در محور کندوان مسیر رفت و برگشت محدوده تونل کندوان خبر داد.

* باران در جاده های 11 استان

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها تصریح کرد: در حال حاضر در جاده‌های تهران-شمال بارش گزارش شده است.

آشوری از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، اصفهان، سمنان، قزوین، گیلان، گلستان، همدان، مازندران، البرز، تهران و آذربایجان غربی خبر داد.

* ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 18 تا 19 

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌ 2245 دستگاه ترددشمار فعال جاده‌ای، نسبت به روز قبل یک درصد کاهش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.