۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

سفر تابستانی رویایی به آنتالیا با پایان یافتن محدودیت های کرونایی

متاسفانه از ابتدای سال 2020 میلادی تمامی ابعاد زندگی در جهان تحت ‌تاثیر پاندمی کرونا قرار گرفت و در این میان صنعت گردشگری بیشترین ضرر را از این میهمان ناخوانده متحمل شد. خوب بیشتر کشورها مرزهای خود را به روی گردشگران بستند، پروازهای بین ‌المللی کاملا متوقف شد. اما به جرات می‌ توان کشور ترکیه را یکی از پیشگامان احیای صنعت گردشگری در دوران پاندمی کرونا نام برد.
کد خبر : ۵۵۹۲۱۰

متاسفانه از ابتدای سال 2020 میلادی تمامی ابعاد زندگی در جهان تحت ‌تاثیر پاندمی کرونا قرار گرفت و در این میان صنعت گردشگری بیشترین ضرر را از این میهمان ناخوانده متحمل شد. خوب بیشتر کشورها مرزهای خود را به روی گردشگران بستند، پروازهای بین ‌المللی کاملا متوقف شد. اما به جرات می‌ توان کشور ترکیه را یکی از پیشگامان احیای صنعت گردشگری در دوران پاندمی کرونا نام برد. در همین راستا آژانس های هواپیمایی شروع به ارائه تورهای ترکیه کردند و باز هم فعالیت های خود را از سرگرفتند، از این ‌رو تور آنتالیا تابستان توانسته جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین تورهای ترکیه قرار بگیرد.

سفر تابستانی رویایی به آنتالیا با پایان یافتن محدودیت های کرونایی

 

اگر سفر تابستانی رویایی به آنتالیا با پایان یافتن محدودیت های کرونایی انتخاب شماست! باید بدانید که در حال حاضر هر کسی که بخواهد به این شهر ساحلی سفر کند، باید دو مدرک مخصوص را داشته باشد که یکی از آن ها مدرک تست منفی کرونا هست که حتما باید در محدوده 72 ساعت قبل از پرواز گرفته باشید و دوم اینکه یک فرم مخصوص است که مسافر باید اطلاعات شخصی خودش را دقیق در آن پر کند. لازم به ذکر است که شما باید تست کرونا خود را در آزمایشگاه های معتبری انجام دهید و در نهایت حواستان باشد که حتما جواب تست کرونا شما دارای مهر باشد و مشکلی از این بابت نداشته باشد. نکته مهم انجانم تست این است که شما نباید زودتر از 72 ساعت قبل از سفر برای انجام تست کرونا اقدام نمایید؛ چرا که در این صورت جواب تست شما از اعتبار خارج می شود و اجازه پرواز به شما داده نمی شود.

سفر تابستانی رویایی به آنتالیا با پایان یافتن محدودیت های کرونایی

تجربه ای متفاوت با تور آنتالیا تابستان 1400

در ادامه کمی از این شهر جذاب برایتان بگوییم، منطقه ساحلی آنتالیا به‌ دلیل وجود سواحل زیبا و تاریخ غنی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان شناخته می شود و در اصل آنتالیا را به جرات می ‌توان نقطه تلاقی تاریخ و مدرنیته نام برد. تلفیق سواحل چشمنوازش، هتل ‌های لوکس و مدرنش و امکانات تفریحی نحصر به فردش همچون پارک‌ های آبی، آکواریوم و... با فرهنگ اصیل ترکی، این منطقه را به یکی از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا بدل کرده است. البته آنتالیا هم از پیامدهای کرونا در امان نبوده و امسال با کاهش چشمگیری از حجم مسافران و گردشگران مواجه بود؛ ولی نکته قابل‌ توجه اینکه با اجرای طرح گردشگری امن در هتل‌ ها، سواحل و رستوران ‌ها، گردشگران در حال بازگشت به سواحل زیبای مدیترانه در خاک ترکیه هستند و با بازشدن مرزها شروع فروش تورهای آنتالیا تابستان 1400 آغاز شده است.

تور آنتالیا نیز مانند بسیاری از تورهای دیگر دارای قیمت های متفاوتی برای شما گردشگران علاقه مند می باشد. به خصوص در بازه های زمانی حساسی همچون تابستان قیمت های آن بیشتر دچار نوسانات خواهد شد. به همین دلیل اگر محدودیت بودجه دارید اما در عین حال دوست دارید که به آنتالیا این شهر ساحلی جذاب سفر کنید، باید بگوییم جای نگرانی نیست. چرا که مجموعه مسافرتی نامی گشت متنوع ترین تورهای این مقصد را با توجه به شرایط مختلف افراد و متناسب با بودجه هر یک از شما ارائه کرده است که بتوانید انتخاب های عالی داشته باشید.

سفر تابستانی رویایی به آنتالیا با پایان یافتن محدودیت های کرونایی

 

بدیهی است که قیمت تورها با توجه به نوع پرواز هواپیما و صندلی آنها، کیفیت هتل و... متغیر محاسبه میشود. به همین دلیل اگر به دنبال پایین آوردن هزینه های سفر خود هستید، لازم است که قید استفاده از امکانات درجه یک و لوکس را بزنید، چرا که در آن صورت با افزایش قیمت های تور آنتالیا مواجه خواهید بود. در نتیجه با رزرو یک صندلی معمولی از هواپیمای داخلی و نیز اقامت در هتلی متوسط اما قابل قبول از لحاظ کیفیت می توانید سفری به یاد ماندنی و در عین حال مقرون به صرفه را در تابستان 1400 تجربه کنید. پیشنهاد می کنیم که در سفر با تور آنتالیا تابستان 1400 اطلاعاتی در خصوص آفرهای هیجان انگیز این شهر ساحلی و نیز قیمت تور و پرواز و... قبل از رفتن به این مقصد رویایی داشته باشید تا با دیدی بازتر جهت رزرو تور خود اقدام نمایید. در ادامه تابستان‌ های آنتالیا بسیار گرم و مرطوب می شود، اما ساحلی بودن این شهر، مکان بسیار مناسب و ایده آلی برای حمام آفتاب و ورزش های آبی مهیج می باشد. با این اوصاف این فصل را می توان فصل شلوغی و های سیزن آنتالیا هم نام برد و بسیاری از گردشگران که علاقه به دریا و سواحل مدیترانه دارند با تور تابستان آنتالیا همراه می شوند. لازم به ذکر است که در شهریور ماه نیز دمای هوا در آنتالیا رو به کاهش میرود و برای افرادی که طاقت گرمای بیش از حد را ندارند، بهترین ماه این فصل برای سفر به آنتالیا محسوب می شود.

سفر تابستانی رویایی به آنتالیا با پایان یافتن محدودیت های کرونایی

 

آیا در تابستان آفر تور آنتالیا ارائه می شود؟

سال هاست که آفر تور آنتالیا تابستان فرصتی عالی برای سفرهای ارزان قیمت بشمار می روند و این موضوع در مورد این مقصد ساحلی نیز صادق است، البته به شرطی که همیشه برای سفر آماده و چمدان به دست باشید، چرا که در این نوع تورها فرصت چندان زیادی برای شروع سفرتان ندارید، خوب شاید نهایتا یک یا دو روز بنابراین انتخاب این تورها، بی شک بهترین فرصت برای سفرهای مقرون به صرفه و ارزان به حساب می آیند. خوشبختانه با توجه به اینکه برای سفر با تور آنتالیا نیازی به اخذ ویزا ندارید، از این جهت سفر با تورهای لحظه آخری آنتالیا بسیار راحت شده است. حالا چه زمانی این تورها ارائه می شوند؟ خوب امکان دارد ظرفیت یک تور آنتالیا تا روزهای پایانی تکمیل نشود و برگزار کننده تور یا آژانس های مسافرتی تصمیم میگیرند تور را با قیمت پایین ‌تری به فروش عموم برسانند و به این ترتیب این تورها شکل گرفته و قابل ارائه میشود.

توجه داشته باشید که آفرهای تورهای لحظه آخری آنتالیا بیشتر در تابستان به مسافران ارائه می ‌شوند، چرا که در این ایام تور آنتالیا شلوغ ‌تر و های سیزن این شهر است و تعداد پروازهای آنتالیا افزایش خواهند داشت؛ در این ایام با کمی خوش شانسی می ‌توانید یک تور لحظه آخری آنتالیا ارزان قیمتی را براحتی خریداری و راهی شوید.

 

تفریحات تابستانی در تور آنتالیا

  • گلف بازی در آنتالیا: گلف بازی یکی از تفریحات جذاب تور تابستانی آنتالیاست.
  • رفتینگ در آب‌های خروشان آنتالیا: شما می‌توانید از پارو زدن در آب و تماشای مناطق زیبای آنتالیا لذت برید.
  • غواصی در آب‌های زلال آنتالیا: شما می‌توانید بعد آموزش دل به دریا زده و از دنیای زیر آب لذت ببرید.
  • خرید در مراکز خرید آنتالیا: آنتالیا مناسب خرید کردن است و همه‌ی برندهای معروف دنیا در آن جا شعبه دارند.
  • پارک‌های آبی انتالیا: 4 پارک آبی در آنتالیا وجود دارد که معروف‌ترین آن‌ها آکوافانتاسی است.
  • سافاری در آنتالیا: در تورهای یک روزه سافاری انتالیا، با جیپ به دل جنگل و آب رفته و از تماشای طبیعت لذت می‌برید.

سفر تابستانی رویایی به آنتالیا با پایان یافتن محدودیت های کرونایی

در نهایت اگر تصمیمتان قطعی است که تور آنتالیا را برای گذراندن تعطیلات تابستان انتخاب کنید، باید بگوییم که شما عزیزان می توانید با انتخاب تورهای تابستان آنتالیا 1400 از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تور ترکیه در تعطیلات تابستان امسال هستند، می توانند علاوه بر مراجعه صفحه اصلی سایت نامی گشت، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای این مقصد با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.