۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

هشدار جدی به یحیی گل محمدی درباره برادرش!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت‌های یحیی گل محمدی در خصوص برادرش واکنش نشان داد.
کد خبر : ۵۵۹۱۹۶

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی این تیم با ذوب‌آهن گفت: ما نباید نگاه به جایگاه ذوب آهن در جدول رده‌بندی میکردیم. این تیم شجاعانه بازی کرد و به دنبال حداقل امتیاز بود تا در این بازی شکست نخورد. نیمه نخست چنگی به دل نمی‌زد. اما در نیمه دوم با دو تغییر جریان بازی به سود پرسپولیس عوض شد. 

هشدار جدی به یحیی گل محمدی درباره برادرش!

وی افزود: خوشحال هستم کمال توانست به خوبی جای سید جلال را پر کند. بعد خوشحالم که به مهدی عبدی بازی رسید و توانست یکی دیگر از گل‌های حساسش را به ثمر برساند. از طرفی امید عالیشاه بعد دو بازی غیبت به خوبی ظاهر شد و کیفیت خودش را به رخ کشید. پرسپولیس در بازی حساسی به برتری رسید و اگر در این بازی پیروز نمی‌شود می‌توان گفت قافیه را به سپاهان باخته بود.

وی در خصوص حواشی این بازی گفت: وقتی سهیل مهدی از نزدیک برای تماشای این بازی می‌رود به خوبی مشخص می‌شود که چقد شرایط حساس است. مردم اصفهان همیشه خون‌گرم و مهمان نواز بودند اما نمی‌دانم چه شده که در این دو سفر آخر پرسپولیس برای ما مشکل به وجود می‌آید. این برای شهر اصفهان و مردمش زشت و زننده است. برخی به دنبال آن هستند تا شرایط را پرسپولیس را وارد حاشیه کنند و تمرکز بازیکنان را برهم بزنند اما ما نشان دادیم هر چقدر ما را تحریک کنند ما بهتر عمل خواهیم کرد. همین حالا از اصفهان ۴ امتیاز گرفته‌ایم که کار هر تیمی نیست.

فنونی زاده در مورد صحبت‌های یحیی گل محمدی در خصوص برادرش که حواشی ایجاد کرده بود، اظهار داشت: یحیی گل محمدی حق ندارد در مورد خانواده من صحبت کند هرچند که سرمربی تیم محبوب من باشد. اگر بار دیگر این موضوع بخواهد تکرار شود جور دیگری با ایشان برخورد خواهم کرد. یحیی بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد و باید به تیم خود بچسبد و تمرکز روی آن داشته باشد تا بار دیگر قهرمان شویم و نباید خودش با دست خودش تیم را وارد حاشیه کند.  امیدوارم این موضوع تکرار نشود چرا که ساکت نخواهم نشست.

وی افزود: عیسی آل کثیر زحمت کشیده است و گلزنی می‌کند. اما بهتر است با توجه به حساسیتی که روی او وجود دارد کمی مدیریت کند تا مشکلی به وجود نیاید تا بار دیگر با محرومیت مواجه شود.

او در خصوص حضور تیم ملی در دور مقدماتی جام جهانی بیان کرد: اسکوچیچ بهترین نفرات را برای حضور در این مسابقات دعوت کرد. مطمئن باشید وحید هاشمیان نیز نقش مهمی در این انتخاب‌ها داشته است. قطعا ما کار سختی در بحرین خواهیم داشت و آنها میزبانی را گرفتند تا بتوانند به دور بعدی صعود کنند. اما امیدوارم با همت و غیرت بازیکنان بتوانیم از این مرحله صعود کنیم