۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵
ادعای نشریه قطری

اولین خرید الاهلی، کنعانی‌زادگان است!

اولین خرید الاهلی، کنعانی‌زادگان است!
یک نشریه چاپ کشور قطر امروز در خبری مهم وضعیت دو ملی‌پوش فوتبال ایران را بررسی کرده و خبر از انتقال قطعی مدافع پرسپولیس به تیم الاهلی داده است.
کد خبر : ۵۵۸۶۹۱

در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره سرنوشت امید ابراهیمی در فوتبال قطر مطرح شده و هم‌چنین شایعاتی زیادی هم درباره جدایی مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به مقصد لیگ ستارگان قطر به میان آمده است؛ با این‌حال هنوز نه خود بازیکنان و نه باشگاه‌ها واکنشی به این شایعات و اخبار منتشره نداشته‌اند اما با این‌حال رسانه‌ها و نشریات قطری بارها درباره نقل و انتقال بازیکنان ایرانی صحبت کرده‌اند.

نشریه «الشرق» قطر در گزارشی امروز بار دیگر به جدایی امید ابراهیمی از تیم فوتبال الاهلی قطر تاکید کرد و مقصد او را الوکره معرفی کرد و در این‌باره نوشت: تغییرات گسترده در لژیونرهای الاهلی در راه است و تمام بازیکنان خارجی از این تیم رفتنی شدند. امید ابراهیمی هافبک ایرانی از تیم جدا شد و راهی الوکره می شود.

ورزش سه نوشت: هم‌چنین این نشریه اشاره‌ای هم به خریدهای احتمالی الاهلی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته و از خرید مدافع پرسپولیس به عنوان نخستین خرید بازار تابستانی یاد کرده است؛ در این گزارش این‌چنین آمده: «گزینه‌های زیادی روی میز الاهلی برای تقویت بنیه تیم وجود دارد و مهم‌ترین این گزینه ها حسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس است که اولین خرید تابستانی الاهلی لقب می گیرد.»