۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

تیم فوتبال استقلال امشب با تغییراتی نسبت به دو بازی اخیرش برابر ذوب آهن در چارچوب جام حذفی به میدان می‌رود.
کد خبر : ۵۵۸۳۰۶

در یکی از دیدارهای حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، تیم فوتبال استقلال تهران امشب و از ساعت ۱۹:۳۵ از تیم ذوب آهن در ورزشگاه آزادی پذیرایی می‌کند که این دومین دیدار دو تیم در چند روز اخیر است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

فرهاد مجیدی که پس از بازگشت از عربستان دو شکست متوالی را مقابل همین تیم ذوب آهن و پرسپولیس در لیگ برتر پذیرفت، امشب تیمش با تغییراتی نسبت به دو بازی گذشته مقابل ذوب آهن آرایش می‌کند.

به احتمال زیاد در این بازی برخلاف بازی‌های قبلی سید حسین حسینی به جای رشید مظاهری درون دروازه آبی پوشان قرار می‌گیرد که این عمده ترین تغییر این تیم است.

در قلب دفاعی آبی پوشان در این بازی احتمال به کار گرفته شدن عارف غلامی و سیاوش یزدانی زیاد است و در پست دفاع چپ نیز کماکان محمد نادری دارای بیشتری شانس برای قرار گرفتن در ترکیب است. اما این احتمال وجود دارد که امشب محمد دانشگر نقش مدافع راست را بازی کند تا وریا غفوری کاپیتان باتجربه آبیها یک خط جلوتر در نقش وینگر راست به بازی گرفته شود.

استفاده از زوج مسعود ریگی و مهدی مهدی پور که در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی داشتند در این بازی قابل پیش بینی است و همچنین فرشید اسماعیلی نیز می‌تواند یکی دیگر از بازیکنانی باشد که امشب می‌تواند در ترکیب اصلی قرار گیرد. با توجه به غیبت احتمالی دیاباته، بدیهی است که زوج خط حمله آبی پوشان را هم مهدی قایدی و ارسلان مطهری تشکلی می‌دهند.

آخرین دیدار دو تیم به هفته بیست و دوم لیگ برتر باز می‌گردد که ذوب آهن در آن دیدار که در تاریخ ۱۸ اردیبهشت برگزار شد با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.