۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳

خداداد، میهمان تمرین شاگردان رحمتی+ عکس

خداداد، میهمان تمرین شاگردان رحمتی+ عکس
ورزش سه نوشت: پیشکسوت فوتبال ایران عصر امروز در زمین تمرینی شماره دو ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد حضور یافت و در تمرین تیم پدیده شرکت کرد.
کد خبر : ۵۵۸۲۳۸

تمرین امروز پدیده‌ای‌ها که خود را مهیای انجام دیدار معوقه از هفته بیست و دوم با گل‌گهر سیرجان می‌کنند، یک میهمان ویژه و سرشناس داشت؛ خداداد عزیزی. پیشکسوت فوتبال ایران و غزال تیزپای آسیا امروز در زمین شماره دو ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد حضور یافت و از نزدیک نظاره‌گر جلسه تمرینی شاگردان رحمتی بود.

او در بخشی از زمان حضورش، خوش و بش گرمی با اعضای کادرفنی پدیده داشت و هم‌چنین با مهدی رحمتی سرمربی پدیده نیز به گپ و گفت نشست؛ در کنار خداداد عزیزی در این جلسه تمرینی، محمدرضا کلائی شهردار مشهد و احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی هم حضور داشتند و بار دیگر به حمایت از تیم پدیده در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تاکید کردند.

خداداد عزیزی

گفتنی‌ست پس از انتقال امتیاز باشگاه شهر خودرو و تغییر مالکیت، قرار است تا پایان فصل کمیته‌ای در قالب کمیته استانی با حمایت مالی ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری مشهد هزینه‌های تیم فوتبال پدیده را پرداخت کند و برای فصل آینده نیز مالکیت جدیدی تعیین گردد.

تیم فوتبال پدیده با کسب 25 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول است و خطر سقوط به لیگ یک نیز شاگردان مهدی رحمتی را تهدید می‌کند و از این حیث آن‌ها به سه امتیاز خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان نیاز مبرمی دارند؛ پنجشنبه 30 اردیبهشت‌ماه و از ساعت 19 به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع)، تقابل پدیده و گل‌گهر سیرجان برگزار خواهد شد.

خداداد عزیزی