۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱

قتل بابک خرمدین از زبان مادرش+ عکس

قتل بابک خرمدین از زبان مادرش+ عکس
بابک خرمدین در حمام خانه شان به دست پدرش تکه تکه شد و مادرش شاهد این جنایت فجیع بود. پدر این کارگردان سینما در دادسرا صحنه عجیبی را رقم زد روی زمین چهار دست و پا شد تا ...
کد خبر : ۵۵۸۱۱۰

ایران ۷۰ ساله مادر بابک خرمدین پیش روی بازپرس شفیعی گفت: بابک اذیت می کرد و یک روز راحت از دست او نداشتم. دوستانش که همگی خانم بودند را به خانه دعوت می کرد و مرا مجبور می کرد که از آنها پذیرایی کنم و حتی به او گفتیم ازدواج کن و از خانه برو اما نپذیرفت و حتی یکبار تصمیم گرفتیم به او فرصت بدهیم که دست از کارهایش بردارد اما بابک دست از رفتارهایش بر نمی داشت و هر روز ما را با رفتارهایش آزار می داد که دیگر با همسرم تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم.

وی افزود: قرص ها را من در غذایش ریختم و بابک روزی که غذایش را خورد بی حال شد و من به اتاق رفتم که ناگهان صدای درگیری او و پدرش را شنیدم وقتی از اتاق بیرون آمدم دیدم آنها با هم درگیر شدند و همسرم با چاقو ضربه ای به گردن بابک زد و سپس چند ضربه به سینه اش زد و بابک روی زمین افتاد.

مادر بابک خرمدین ادامه داد: به همسرم کمک کردم و جسد را به داخل حمام بردیم، در حمام باز بود و می دیدم همسرم جسد بابک را تکه تکه می کند.

بابک خرمدین

بنا بر این گزارش، بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه ۵ دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا پدر و مادر بابک خرمدین برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.