۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۲

شیرینی سرای متخلف در گرگان پلمب شد

شیرینی سرای متخلف در گرگان پلمب شد
شیرینی سرای معروف در گرگان که در حمام عمومی متروکه اقدام به تهیه زولبیا و بامیه می‌کرد به علت تخلفات بهداشتی بالاخره پلمب شد.
کد خبر : ۵۵۷۹۳۹

یک شیرینی سرای معروف در گرگان در ماه مبارک رمضان در حمام عمومی مخروبه جنب شیرینی سرا در وضعیت نامناسب و غیربهداشتی اقدام به تهیه و تولید زولبیا و بامیه می‌کرد.

اوایل ماه مبارک رمضان کارگاه قنادی این شیرینی سرا که یک حمام عمومی مخروبه بود در پی گزارش‌های مردمی شناسایی و پلمب شده بود که با اخذ تعهد محضری فک پلمب شد اما برای دومین بار در ماه مبارک رمضان از این مکان غیربهداشتی استفاده کرد.

در بازدید سرزده کارشناسان بهداشت از این کارگاه قنادی غیرمجاز، 400 لیتر روغن سوخته و 500 کیلوگرم شیرینی معدوم و کارگاه پلمب شد. پس از رسانه‌ای شدن ماجرا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به این شیرینی سرا که از قنادی‌های معروف شهر گرگان است، هشدار برای برخورد قضایی داد.

ناهید جعفری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان درباره اینکه چرا شیرینی سرا همزمان با کارگاه غیرمجاز پلمب نشده است، به خبرنگار تسنیم گفته بود: 24 ساعت مهلت برای پلمب به این شیرینی سرا داده شده است.

مهلت بهداشت به شیرینی سرای متخلف امروز به پایان رسید و در نهایت ظهر امروز با حضور مأموران شبکه بهداشت و درمان این شیرینی سرا به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و تولید زولبیا و بامیه در کارگاه غیرمجاز و غیربهداشتی پلمب شد.