۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی اظهارات ظریف

عضو هیات رئیسه مجلس از نشست غیرعلنی فردای مجلس برای بحث و بررسی پیرامون اظهارات اخیر وزیر امور خارجه در فایل منتشر شده از وی خبر داد.
کد خبر : ۵۵۶۷۶۸

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: مجلس فردا یکشنبه (19 اردیبهشت 1400) جلسه غیرعلنی خواهد داشت.

وی افزود: در این جلسه ابتدا قرار است تا اظهارات اخیر وزیر امور خارجه در فایل منتشر شده از وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد که البته این جلسه بدون حضور آقای وزیر برگزار می‌شود و آقای ظریف برای این منظور فقط در جلسه کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین در بخش دیگری از جلسه غیرعلنی فردا موضوع تغییر در جداول بودجه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و آقای نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 توضیحاتی را در این باره ارائه خواهد کرد.

سلیمی با اشاره به درخواست نمایندگان برای تحقیق و تفحص از مرکز تحقیقات استراتژیک نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: این تحقیق و تفحص همچنان در حال امضاست و امضاهای آن رو به افزایش است و به محض تمام شدن امضای نمایندگان در دستورکار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در مورد جلسات مجلس طبق تصمیم اتخاذ شده توسط هیأت رئیسه مجلس جلسات صحن در صبح روزهای یکشنبه و سه شنبه (نوزدهم و بیست و یکم اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود و در این هفته جلسات کمیسیون‌ها را نخواهیم داشت. در مورد جلسات مجلس در هفته بعد نیز تصمیم گیری خواهد شد.