۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

اتریوم و دوج کوین رکورد زدند/ بیت کوین ارزان شد

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.
کد خبر : ۵۵۶۶۳۰

اتریوم، دوج‌کوین و بایننس‌کوین در مقابل بیت‌کوین سقف‌های قیمتی جدیدی را ثبت کردند و رشدهای زیادی داشتند اما هنوز بیت کوین موفق نشده به سقف قبلی خود برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دوج کوین و اتریوم این هفته در میان شور و هیجان بازار رمزنگاری به بالاترین سطح جدید رسیده بودند. افزایش قیمت به این معنی است که ارزش ترکیبی تمام ارز‌های رمزپایه در حال حاضر بیشتر از ارزش بازار اپل، با ارزش‌ترین شرکت جهان است.

بیت کوین همچنین بهبودی خود را از سقوط قیمت در اواخر آوریل ادامه داده است که شاهد کاهش آن از حدود ۶۵ هزار دلار به ۴۸ هزار دلار بود. این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود ۵۵ هزار دلار معامله می‌شود و طی چند روز گذشته شاهد رشد مداوم بوده است.

جهش غافلگیرکننده قیمت دوج کوین به دنبال توییت‌های ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اعلامیه برنامه معروف تجارت eToro است در این برنامه ارز رمزنگاری شده با الهام از عکس‌های طنزگونه به ۲۰ میلیون کاربر خود ارائه شده است. Dogecoin در طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۰ درصد و در هفته گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۴ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۱۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۹۱.۷۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۶.۳۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۴.۱۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۹۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۱۷ اردیبهشت را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 55,462 ۱,۲۴۴,۸۹۲,۰۲۶
اتریوم 3,383 ۷۵,۹۴۹,۴۲۴
بایننس کوین 613 ۱۳,۷۶۷,۲۵۴
دوج کوین 0.58 ۱۳,۱۲۵
ریپل 1.52 ۳۴,۱۱۶
تتر 0.99 ۲۲,۴۴۶
کاردانو 1.56 ۳۵,۰۱۶
پولکادات 40.25 ۹۰۳,۴۳۲

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز