۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
رییس پلیس راه شرق استان تهران:

محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران لغزنده است

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از لغزندگی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران خبر داد.
کد خبر : ۵۵۶۱۳۸

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر، در خصوص شرایط جوی و تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: این محورها به علت بارش باران لغزنده می‌باشد و تردد باید با احتیاط کامل انجام شود.

کهریزی با تاکید بر اینکه مردم در صورت امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند افزود: در صورت نیاز به تردد و حضور در جاده از رانندگان می‌خواهیم هنگام رانندگی حد فاصله میان خودرو خود و دیگر خودروها را رعایت کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مشکلی برای خود و شهروندان و مسافران ایجاد نکنند.

وی بیان داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی برای روزهای ۱۲ لغایت ۱۶ اردیبهشت و طی پنج روز آینده، وضعیت جوی استان تهران، آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات (بوِیژه از بعدازظهر امروز تا عصر فردا) همراه با افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک و در مناطق مستعد با احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود که در این خصوص از مسافرین و رانندگان می‌خواهیم با پلیس و عوامل راهداری نهایت همکاری را داشته باشند.

وی همچنین از استقرار پلیس در تمام نقاط محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خط قرمز پلیس در جهت تأمین ایمنی راه‌ها است.